30 Ocak 2016 Cumartesi

Hierapolis || Kolonya- İlkyaz


Bugün adını üretildiği bölgeden alan Hierapolis markasının bir kolonyasını tanıtmak istiyorum.
Bizim toplumumuz çoğunlukla limon kolonyası sever ve yıllardır misafire sunulan, hasta ziyaretine götürülen ürünlerinde başında gelir.
Ancak sizde benim gibi limon kolonyasını sevmeyen ya da sıkılan biriyseniz muhtemelen kolonya raflarında farklı kokuları deniyorsunuzdur.




Peki sizce bu kadar şık cam bi şişede, turunç-mandalina- kayısı kokularının karışımı kötü olabilir mi?
Gerçekten de ismi gibi Yaz aylarının ilk zamanlarını hatırlatıyor bana. Hani etrafı hafif bir sıcakla saran çiçek ve meyve kokuları vardır...

Özellikle hediyelik verebileceğiniz bir ürün olabilir diye düşünüyorum.



150 ml'lik şişesi ve kullandıktan sonra uzunca bir süre kokusunun çıkmıyor olması sebebiyle bir şişe size aylarca yeter.
Fiyatı 35 lira. Tabi daha küçük boyunu almak isterseniz 50 ml olanı 20 lira.

Buraya  tıklayarak sipariş verebilirsiniz.




Unutmadan bu koku hoşunuza gitmediyse bir de Çiçeklerin Dansı isimli kokusu var. Onu da deneyebilirsiniz.
Rengini Bul etkinliğinde bu ürünü denememiz için gönderen Hierapolis markasına teşekkürler!
Mutlu kalın!

1 yorum:

  1. merak ettim bu kolonyanın kokusunu yazı hatırlatıyorsa ne kadar güzel :)

    YanıtlaSil