5 Aralık 2015 Cumartesi

Beauty Joint Alışverişim - Black Friday



Herkese merhabalar!
Bildiğiniz gibi Black Friday indiriminden çıktık. E bende bu indirimden nasibimi aldım tabiki. Bu yazıda sizlere ilk alışverişim olan Beauty Joint alışverişimden bahsedeceğim.

Oldukça minik aslında deneme amaçlı bir alışverişti benim için. Kargo gelecek mi? Kaç gün sürecek? Ürünler sağlam elime ulaşır mı? Bunlar gibi bir çok sorunun cevabını ararken Black Friday denk gelince kaçırma Buse dedim.
BH Cosmetics'ten 2 tane dudak kalemi aldım. Marka Türkiye'de de var niye aldığımı merak edenler olacaktır. Hemen cevap veriyorum; farkında bile değildim :) Renkleri beğenince, fiyatta uygun olunca alıverdim. 
Birinin rengi Earth, diğerinin de Nude. Denedikçe yorumlayacağım zaten.

Bir tane Elf Matte Lip Color aldım. Hakkında çok olumlu yorumlar duyduğum için ne zamandır aklımdaydı zaten.
LA Girl markasının kapatıcısı yurtdışından sonra Instagram satıcıları sayesinde Türkiye'de de çok revaçta olunca bende alıp denemek istedim.
Son olarakta yine LA Girl markasından mat bir likit ruj aldım.
Ürünler elime 6 iş gününde hasarsız ve çok güzel ambalajlanmış olarak geldi. Kargo fiyatı Black Friday olduğu için normalinden çok daha uygundu. 
Benim için güzel, sorunsuz bir alışveriş oldu. Ancak size önerim, yurtdışı alışverişlerinizde gözden çöıkaramayacağınız meblağlar harcamayın ve kozmetik almanın yasak olduğunu unutmayın!
Mutlu günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder