3 Kasım 2015 Salı

Dermalogica ile Face Mapping Etkinliği



31 Ekim Cumartesi günü Dermalogica'nın tamamen kendilerine ait olan face mapping tekniğinin ne olduğunu öğrenmek üzere etkinliğe katıldım.
İsterseniz bu uygulama hakkında konuşmadan önce bilmeyenler için marka hakkında biraz bilgi vereyim.

1986'da Los Angeles'ta başlamış markanın serüveni. Jane Wurwand, tahriş eden ve sivilce oluşumuna sebep olan maddelerden arınmış ve eğitimli uzmanlar tarafından geliştirilmiş bir ürün serisi çıkarmayı hedeflemiş.




Zaten bir çoğunuzunda ufacık araştırmalar sonucu anlayabileceğiniz gibi ambalaja değil içeriğe önem veren bir marka. Ayrıca hayvan testleri de yapmıyor.
Gelelim face mapping uygulamasına...
Yüzünüzü 14 bölgeye ayırıp detaylı olarak bir analiz yapılıyor. Yani en basit şekliyle yüz haritasnız çıkarılıyor. Çünkü benim cildim karma demekle bitmez diyor Dermalogica uzmanları. Cilt sürekli değişir, farklılaşır. Bu nedenle 4-5 hafta da bir cilt bakımı yaptırırken bu analizinde tekrarlanması gerektiğini söylüyorlar.




Analiz falan dedim diye öyle sabahtan akşama kadar yüzünüzü elliyorlar zannetmeyin. Gerçekten çok rahat ve kolay oldu. Uzmanlar hepimiz için sorunlu olan bölgeleri önce (yukarıdaki görselde gördüğünüz) yüzün bölgelerinde işaretledi, ardından da kullanmamız gereken ürünleri ve nasıl kullanacağını yazdı.
Hatta bazı ürünleri orda deneyimleme fırsatı da bulduk.
Biz -ki bu işin içindeyiz- bir sürü şey öğrendik.


Yakında bu konuyla ilgili detaylı bilgiler paylaşacağım zaten. O nedenle sormak istediğiniz soruları aşağıya bekliyorum.




Bu arada bu analizi yetkili eczanelerde ya da direk Dermalogica şubelerinde yaptırabiliyorsunuz.




İnanılmaz keyifli, eğlenceli ve bilgilendirici bir etkinlikti. Cildimle ilgili yanlış bildiğim şeylerin doğrularını öğrendim ve cildimle tekrar tanıştım.



Bir sonraki yazıda görüşene kadar kendinize iyi bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder