9 Ekim 2015 Cuma

Watsons || in-shower body conditioner




Merhabalar!
Ben duşta vücut kremlerini en çok Yaz aylarında seviyorum. Çok sıcak havada duş sonrası sürdüğüm her krem, losyon vb. ürün tenimde gün içinde terlemeyle birlikte kaygan, yapış yapış bir hal alıyor. Hatta bir ara ( tabi o dönem bu duşta vücut kremleri yok ) sıcak havada kremlenmeyi bırakmıştım. Nasıl bıktıysam artık.
Allahtan bunlar çıktı da kurtulduk. Banyoda çıkmadan önce bir miktar alıp vücuduma uyguluyorum ve duruluyorum.
Kullanımı pratik, etkisi güzel!
Gün içinde hiç bir dezavantajını yaşamadım. Verdiği nem bana yetti ama aşırı kuru ciltliyseniz belki bir müddet sonra bir krem ya da losyon kullanma ihtiyacı duyabilirsiniz.





Kıvamı aşırı yoğun olmadığından azıcık alıp bütün bacağıma ya da koluma dağıtabiliyorum. Bu da ürünü daha uzun süre kullanmak demek.
Bu arada dikkat edenler için içeriğinde paraben yok.
Ben fiyat olarakta, etki olarakta çok sevdim. Eğer duşta vücut kremi deneme düşünceniz varsa Watsons'ınkine bir şans vermelisiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder