31 Ekim 2015 Cumartesi

Pantene || Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ


Durulanmayan saç bakım yağları favorim. Pantene'in Keratin Onarıcı E Vitaminli Yağ'ı Güzelliğimiz Annemizden etkinliğinde hediye edilince çok sevinip hemen kullanmaya başladım.

Zayıf ve yıpranmış saçlar için üretilmiş bu yağ içeriğindeki E vitamini ile saçlardaki kırıkların oluşmasını engellemeyi vaad ediyor.



Düzenli kestirilmeyen ve diğer açılardan bakımı yapılmayan saçların sadece bir yağ ile kırıklardan kurtulması bence imkansız ama bu yağı bana sevdiren şeyde bu değil zaten.

Birincisi plastik, 100 ml'lik ve hafif ambalajı taşıma kolaylığı sağlıyor.




İkincisi, çiçeğimsi ağır olmayan kokusunu gün boyunca hafif hafif saçlarımda hissedebiliyorum.
Üçüncüsü yapısı ağır değil ve tabi ki bu sebeple saçımı da ağırlaştırmadı.

Saç uçlarımdaki cansız görüntü uygulamadan sonra yok oluyor ve saçım daha parlak gözüküyor.
Ben her yıkamadan sonra nemli saça 1-2 pompa ürünü ellerimde ısıtıp uyguluyorum. Her zamanki gibi yoğunluğu uçlara, kalanı da dibe gelmeyecek şekilde saçın boyuna uyguluyorum ve yumuşacık, parlak ve canlı saçlara sahip oluyorum.



Uygun fiyatıyla denemeye değer olacağını ve memnun kalacağınızı düşünüyorum.
Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder