14 Ekim 2015 Çarşamba

Online Flormar Alışverişim



Merhaba!
Son zamanlarda alışverişin ucu biraz kaçtı itiraf ediyorum :) Vakit buldukça neler aldığımı biraz biraz göstermek istedim. 
Bu yazıda da Flormar'dan yaptığım alışverişi okuyacaksınız. 
Bu markadan yaptığım ilk online alışverişti ve her şey sorunsuz elime geçti.




Bu şekilde siyah bir kutuda geldi her şey. Benim bu alışverişi yapma nedenim indirim nedeniyle hangi Flormar mağazasına gitsem kalabalık yüzünden ürünleri inceleyememiş oluşum. Sitede de güzel indirim yakalayınca burdan alırım diye düşündüm.


Toplamda 7 parça ürün aldım. Bir oje ve bir tester üründe onlar tarafından gönderildi. 
Hediye gelen ürünlerden  Summer Light serisinden gelen LS08 numaralı oje pek bana hitap eden bir renk değil. Ya bir arkadaşıma ya da çekilişe gidecek. RebornDouble Radiance Primer'da ikinci hediyeydi. İşte onu denemek için sabırsızlanıyorum.


Flormar'ın herkeste olan 5'li far paletlerini indirimde görünce sanki hiç bu renklerde farım yokmuş gibi doğal kahve tonlarda olanı aldım. Bendeki 07 numaralı Nude Dudes.

Dudak kalemi olarakta ne zamandır merak ettiğim 219 numarayı seçtim. Pembe olduğu için günlük kullanıma da uygun diye düşünüyorum. 

Ruj da Deluxe Cashmere Lipstick Stylo serisinden DC35 Starry Rose. Işıltılı çıkması pek hoşuma gitmedi ama yakında daha detaylı fikirlerimi paylaşırım.




Aslında son görselde bir allık daha olması lazımdı ama fotoğraf çekerken unutmuşum. Bu seri indirimde olunca denemeden duramadım. Allıklardan 02 Hippie Fest, 03 Grow Love ve 04 Boho Chic renkleri aldım.
Bir tane de far seçtim. O da 03 It's My Headband!

Ürünleri kullandıkça ayrı yazılarda detaylı fikirlerimi paylaşacağım. Takipte kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder