29 Eylül 2015 Salı

Cecile || Artliner 01 Black



Merhaba herkese!
Nihayet havalar soğudu da rahat rahat makyaj yapmaya başladım. Bütün Yaz boyunca koyu göz makyajları yapmanın hayalini kurdum. Sıcakta akar diye eyeliner bile süremiyordum.

Bugün Cecile markasının Artliner'ını konuşacağız.
Bendeki 01 Black rengi. Keçe uçlu eyelinerlardan. Ucu ince o nedenle kalın olanlara kıyasla daha kolay uygulama yapabilirsiniz. Özellikle ince eyeliner uygulamayı seviyorsanız kalın aplikatörler dezavantaj oluyor.
Açıkçası Güzelliğimizannemizden etkinliğinde bana hediye edilene kadar bu ürünün varlığından haberim yoktu. Hemen hemen her markanın keçe uçlu eyelinerını deneyen ben Cecile'le sanırım her yerde karşılaşmadığımdan bunu atlamışım.
Eğer benim gibi yağlı göz kapaklarınız varsa hafif bir dağılma sorunu yaşayabilirsiniz. Ben uygulamadan 2-3 saat sonra hafiften düzeltme ihtiyacı hissediyorum.
Onun dışında özellikle keçe uçlu eyeliner kullananların ortak dertlerinden biri uç kısmının parçalanması ya da deforme olmasıdır. Bu üründe o sorunu hiç yaşamadım.



Özellikle yeni yeni eyeliner kullanmaya başlayanlara tavsiye edebilirim. Belirtmeliyim ki ultra siyah görüntü seviyorsanız bu ürün size biraz soluk gelebilir. Ama ben çok siyah eyelinerların beni sert gösterdiğini düşündüğümden bunu ideal buldum.

Markaya deneme fırsatı sundukları için teşekkür ediyorum.
Mutlu akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder