4 Ağustos 2015 Salı

Zigavus // Elixir Argan Bakım Yağı



Haftanın ikinci gününden herkese merhaba!
Boyadan, ısıdan, bakımsızlıktan, yanlış ürün kullanımından yıpranan saçlar herkesin sorunu. Hele ki Yaz aylarında güneş ve deniz saç için potansiyel birer düşman olabiliyor.

Benim saç bakımına ne kadar takıntılı olduğumu bilenleriniz vardır. İşte bu ara saç uçlarımda ombreden ötürü oluşan ot görüntüyü azaltmak amacıyla Zigavus markasının Argan Yağı'nı kullanıyorum.

Saçın kaybettiği nemi ve canlılığı kazandırmayı vaad eden bu ürünün önce ambalajını inceleyelim isterseniz.




Osmanlı motifleriyle süslü ambalajı plastik. Her ne kadar cam şişeleri daha şık bulsam da taşıma kolaylığı açısından plastikler avantajlı. Ürünün pompalı oluşu da bence en büyük artılarından. Yağ şeklindeki ürünlerin pompasız olması akma, ürün israfı gibi sorunlara yol açabiliyor.

Ürünün içeriğinde argan yağı ve avokado var. Bir saç daha ne ister ki?!

Ben saçlarımın en çok uçlarına ve en son elimde kalanı da saç boyuna uyguluyorum. 2 pompa kadar ürün bu işlem için yeterli oluyor. Burda önemli olan nokta saçınızın ihtiyacı olan ürün miktarını anlamak. Az ürün kullanımı hiç bir işe yaramıyor. Ben ilk zamanlarda 1 pompa kullanıp   " neden hiç bir işe yaramadı" diye düşünüyordum. 2 pompa tam kararında oldu. Fazlası da saçımın ağırlaşmasına sebebiyet verdi, her yağ da olduğu gibi. Sonrasında saçımı topluyorum. Havluyla da sarabilirsiniz. 1 saate yakın bekletip yıkıyorum.
Eğer saçlarınmız dipten uca kuru ve cansızsa diplere de uygulayabilirsiniz.
Hoş, ağır olmayan bir kokusu var. Orta yoğunlukta diyebilirim.Yukarıdaki uygulamam dışında bazen de ürünü nemli saçımın uçlarına uyguluyorum. Hem uçlardaki cansız görüntüyü yok ediyor, hem de gün boyu saçımda hoş bir koku kalıyor.
Uzun lafın kısası ben beğenerek kullanıyorum ama en kısa zamanda şampuanını da edinip birlikte kullanmak istiyorum.
Ürün eczanelerde ve bazı online sitelerde satılıyor. Fiyatı 40 lira civarında ancak indirimde 30 liraya almak mümkün.

Sevgiler..

1 yorum: