16 Ağustos 2015 Pazar

Sohbet Muhabbet Powderpuffbb - Bouketto



Merhaba!
Hem Youtube'tan hem de blogundan çok severek takip ettiğinizi düşündüğüm Buket'i konuk ettim bugün sayfama. Buket'in benim için yeri ayrı çünkü ilk tanıştığım youtuber ve ne zaman bir şey sorsam samimiyetle yardımcı olmaya çalışıyor.
Hadi lafı fazla uzatmadan sohbetimize geçelim.




1- Bugün klasikleşmiş sorularla başlamak istemiyorum. Mesela Buket nasıl biri? Youtube kanalında veya blogunda takipçilerinin gözlemleyemeyeceği sadece yakınlarım bilir dediğin özelliklerin, korkuların ya da isteklerin neler?

Bir psikoloğun soruları böyle olur tabi. Çok kazık sormuşsun Busecim yaa. Buket anne babasına çok düşkün, hayalkırıklıkları olan ama yola devam etmeye çalışan mutlu biri, çünkü mutluluk bir seçim. Bende elimden geldiğince mutlu ve neşeliyim. İçten biriyim, ama vıcık vıcık samimi değilim. Bazı insanlar bunu soğukluk olarak algılayabilir ama böyle. Sevdiklerimi kaybetmekten, kalp kırmaktan korkarım. Çevremdekilere değer verip kazık yerim, alıştım artık:)
Tabi ki takıntılıyım, bunlar hayatımdaki dolduramadığım boşluklardan kaynaklı olabilir ama hayat böyle herkesin artıları ve eksileri var. Birini yargılamadan ve yaftalamadan düşünmek gerektiğini düşünenlerdenim. Ve biraz gevezeyim böyle saatlerce yazabilirim :)



2- Pekii, gerçekleşir ya da gerçekleşmez dediğin hayattaki en büyük hayalin ne desem ne cevap verirdin?

En büyük hayalim diye bir şey kalmadı. Öyle büyük hayalleri bırakıyor bir kenara insan belli bir yaştan sonra. Allah bu günümü aratmasın, sağlık versin.
Sevdiklerim ve beni sevenler yanımda olsun tek dileğim bu.


3- Youtube, Instagram ya da blogunda cevaplamaktan çok sıkıldığın soru ya da konular ne? 


Ben bu işe başlayalı 4 sene oldu, sanırım en sıkıldığım soru neden gözlük yerine lens takmıyorsun veya ameliyat olmuyorsun sorusu. İnsanların, ben halimden memnunken benim görmeme yarayan bir aleti bu kadar eleştirmeleri ilginç geliyor.

4- Bu işi yapan diğer arkadaşlar arasında seni farklı kıldığını düşündüğün neler var?

Saçma olur şimdi benim şuyum farklı buyum farklı desem, ne yani ben çok samimiyim desem diğerleri değil mi? Hepimizin kendi tarzları, imkanları ve kişilikleri var. Herkes yapabildiğinin en iyisini yapıyor. Kimi arkadaşlarımız daha profesyonel yapıyor bu işi kimileri daha amatör.
Ben ortalarda bir yerdeyim. En çok kendim için yapıyorum bu işi, dedim ya hayalkırıklıklarıma rağmen devam ediyorum diye, işte blog ve videolarımda benim direncim. Hayata asılma yöntemim. Belki bir gün sıkılıp bırakırım ama daha uzunca bir süre buralardayım gibi görünüyor.





5- O kadar parayı ona vermem ama aklımda kalır dediğin ürünler var mı?

  Güzel bir soru..
 Cilt bakım ürünlerinde oluyor bazen. Özellikle Dior, Chanel gibi markaların 300-500 liralık serumları falan mucize yaratacak gibi lanse edilip akılda kalabiliyor. Bunun dışında kozmetik olarak eğer çok kafayı takarsam genelde para biriktirip bir tane de olsa alıyorum. Marka ve ürün adı vermem gerekirse Chanel Volume de Chanel mmascarayı çok merak ediyorum ama uygun fiyatlı bir çok mascaradan memnun kaldığım için o kadar para verip denemeli miyim kararsızım. Bir heyecana kapılıp alabilirim ama bir kreme 500 lira vermem sanırım.



6- Şimdiki aklın ve bilginle yeni bir makyaj koleksiyonu oluşturacak olsaydın ilk alacağın ürün ne olurdu?

Beauty Blender ve iyi bir fondöten alırdım sanırım.  Gerisi ufak ufak alınır ama baz önemli benim için. Fondöten olarak sevdiğim bir çok ürün var. Rimmel London Wake Me Up ve highend olarakta Nars'ın denemek istediğim yeni fondötenini alabilirdim.

7- Yabancı youtuber/bloggerlardan kimlerle oturup sohbet etmek ya da alışveriş yapmak isterdin?

Ben iyi bir Youtube izleyicisiyim. Böyle biraz çatlak ve matrak insanları seyretmeye bayılıyorum. Vintage of Tracky, Itskirsteen, Nikkietutorials ilk aklıma gelenler.

8- Keşke her gün uğraşmasam sihirli bir değnek bir saniyede benim için halletse dediğin bir makyaj ya da bakım adımı var mı?

Ben makyajı çok keyif alarak yapıyorum, eğleniyorum ama işe giderken 10 dakika daha uyuma imkanım olsa birinin bütün makyajımı yapmasına hayır demem.

9- Uzun zamandır aradığın ama tatmin edici sonuç alamadığın bir ürün var mı?

Keçe uçlu eyeliner. Çok iyilerini de denedim ama çabuk bitiyorlar ya da kuruyorlar ya da uçları bozuluyor. Gosh kullanıyorum şuan, memnunum ama yakında bitecek. Stilla çok iyiydi ama bitti ve burada yok. Kat von D'nin eyelinerını çok övüyorlar . Yani anlayacağın keçe uçlu eyeliner konusunda hep bir arayıştayım.





10- Sence bir blogun severek takip edilmesi için nasıl bir içeriğe ve görselliğe sahip olması gerekiyor?

Kelin merhemi olsa derler ya :) Yani biz çok okuyan bir millet değiliz. Şimdi Instagram var daha hızlı bilgi, insanlar blog okumayı azalttı gibi ama bence bloglar en sağlam arşiv özellikle kozmetik konusunda. Ben yerli yabancı bolca takip ediyorum. Ne yapmak gerekli dersen, okumayı rahat kılmak önemli, sade bir template ve yazı karakteri, mümkün olduğunca kaliteli fotoğraflar gelen reklam ürünlerle kendi aldığı ürünlerin doğru orantıda olması gibi konulara dikkat edilebilir.

11- Takipçilerine ve seni sevenlere vermek istediğin bir mesaj, bir bilgi ya da haber var mı?

4 yıl boyunca bana yol arkadaşı olmuş herkese çok teşekkür ederim. Biliyorum ki onlar beni sevmese ben hala bu işi yapmazdım. Bazıları ile yollarda, avmlerde tanışıyorum çok mutlu oluyorum. İnşallah daha çok karşılaşma imkanımız olur diyorum.

Ayrıca seni de çok seviyorum Busecim,bu röportaj fikrin harika olmuş.

Ben de Buket'e tekrar tekrar çok teşekkür ederiyorum.
Bir sonraki Sohbet Muhabbet yazımızda görüşmek üzere..

6 yorum:

  1. ne güzel bir söyleşi olmuş Buket en başından beri takip ettiğim ve çok sevdiğim blogger/vloggerlardan biridir :-)) özellikle favoriler ve cık olmadılar videolarına bayılırım :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket gerçekten tanıdığım en iyi kalpli insanlardan bende severek izliyorum videolarını:)

      Sil
  2. bayıldım keşke daha çok soru olsaydı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) herkese aynı sorular gelmesin diye uğraşınca soruları kısıtlı tutmaya çalışıyorum

      Sil