20 Ağustos 2015 Perşembe

Note // Matte Moist Lip Gloss - 407 Noisme







Selamlar!
Araya tatil falan girince bloga her gün düzenli yazı yazma rutinim biraz sekteye uğradı ama elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Dün de size bir Note ürünü tanıtmıştım. Bugün de dudak kategorisinden mat bir lipgloss seçtim. Adının lipgloss olduğuna bakmayın bence likit ruj demek daha doğru.


Bu tarz fırçalı ürünlerde köşeli ambalajları daha çok seviyorum. Evet, deliyim galiba :)
Bendeki rengi 407 numaralı Noisme. Kırmızının güzel bir tonu.

Vişne çürüğü, bordo, kırmızı karışımı. Nedense bu rengi pek tarif edemiyorum. Ama şu kadarını söylemeliyim dikkat çekici olmasına rağmen çok patlak bir renk değil.



Yoğun kıvamlı bir ürün. Açıkçası sünger aplikatörlü olması avantaj çünkü ben fırçalı aplikatörlerle böyle yoğun likit rujları çok zor uyguluyorum. Sadece aplikatörün ucu detaylara girebilmek için biraz daha sivri olsaymış şahane olurmuş.
İlk sürüşte parlak dursa da 1-2 dakika geçince matlaşıyor. Bu matlık dudağımda kuruluk ya da kötü bir görüntüye sebebiyet vermedi. Çünkü aşırı matlaşmıyor.

Her likit mat ruj gibi dudağın iç kısmında (ıslaklıktan dolayı) sorun yaşanıyor. Kalıcılığı benim için güzel. Neredeyse 4 saate yakın kaldı dıdağımda. 

Benim ürünle ilgili tek sorunum sabitlenme süresi. Genelde bu tarz ürünler hemen sabitleniyor ama bu ürün muhtemelen nemlendirme özelliği yüzünden sabitlenirken zaman gerekiyor.



Kesinlikle Sugar Kiss ve Matkiss renkleri alıp denemeyi istiyorum. Fiyatı 24 lira. Özellikle indirimlerde denemenizi öneririm.

2 yorum:

  1. yapısı çok yoğun geliyor bana bu tarz başka ürünlerim olduğu için bakamadım artık buna..

    YanıtlaSil