2 Temmuz 2015 Perşembe

Sohbet Muhabbet || MakeupbyGizemAkgüneş - Gizem Akgüneş




Merhaba!
Sohbet Muhabbet köşemizin bu seferki konuğu Instagram'dan tanıyacağınız Gizem. Bilmeyenler onu @makeupbygızemakgunes olarak aratıp bulabilirler.

Gizem tanışma fırsatı da bulduğum kişilerden. İnanılmaz sıcakkanlı, samimi ve şeker. Bir o kadar da güzel. Hadi gelin neler konuşmuşuz onlara geçelim.





1- Öncelikle beni kırmadığın için çok teşekkür ederim. İlk sorum takipçilerininde muhakkak çok merak ettiği bir konuyla ilgili olacak. Blog ya da Youtube kanalı açmayı düşünüyor musun?

Senin gibi dünya tatlısı bir lokumu nasıl kırabilirim? Ben teşekkür ederim. Blog ya da Youtube kanalı açmayı şimdilik düşünmüyorum. Önceden planlarım vardı ama zaman ayıramadım, meşgul oluyorum çünkü. İlerde ne olur bilemiyorum tabi, gidişata göre yön vereceğim.


2- Bilmeyenler için Gizem eğitimli bir makeup artist. Peki nerden eğitim aldın ve daha da önemlisi bu alanda eğitim almaya nasıl karar verdin?

Evet bir makyaj akademisinden eğitim aldım. MC Akademi mezunuyum. Bende çocukluktan gelen bir şey bu aslında, çocukluğum makyaja aşık olarak geçmiş. Hep söylerim 3 yaşımda aynaya bakmadan kırmızı ruj sürermişim hem de taşırmadan :) Benimki tamamen yürek işi. Bir fırsat geçti elime ve eğitim alma fırsatı buldum, iyi ki de almışım :)

3- Sence bu alanda başarılı olmak isteyen biri nasıl olmalı?

Öncelikle tamamen yürekten sevmeli mesleğini :) Sonra yetenek ve el alışkanlığı gerekiyor. Sürekli kendini geliştirmeli bir makyöz ya da makyör. Benim şahsi düşüncem bunlar kısa ve öz oldu sanırım :)


                                                                                                                                                                                                                                4- Üç tane highend marka ürün alma şansın var.

                                                              Hangi markalar olurdu?


Güzel bir soru olmuş:)
Ben öncelikle Tom Ford rujlara hayranım zaten severek kullanıyorum. O yüzden rujlarını almaya devam ederdim.
Charlotte Tillbury Filmstar Bronze&Glow bu aralar keşke benim olsa diye iç geçirdiğim ürünlerden ve son olarakta Hourglass Ambient Lightning.








5- Freelance çalışıyor ve özellikle gelin makyajları yapıyorsun. Bu esnada seni en çok zorlayan ne oluyor? (Problemli ciltler, olmayacak şeylerin istenmesi, gelin adayları vb.)

Açık konuşmak gerekirse kararsız gelin adayları diyebilirim. Kişinin kendi fikri ve isteği benim için çok önemli. Kararsızlık kimi zaman beni zorluyor Buse :)





6- Şimdiye kadar moda olupta kendine uyguladığın en çılgın makyaj neydi?

Son zamanlarda modaya uyup değişik makyajlar yapma fırstaı bulamıyorum maalesef meşguliyetim var. Birdde sürekli eyeliner kullanıyorum makyajlarımda, benimle bütünleşti gibi, sanırım hep böyle devam edecek.









7- Genelde erkekler fazla makyajdan hoşlanmıyor. Sende kozmetiğin ortasındasın. Erkek arkadaşının makyajla ilgili fikirleri ne? Makyajı seviyor mu? Doğal makyajdan mı yoksa kırmızı rujları, kuyruklu eyelinerları mı yakıştırıyor sana?

Erkek arkadaşım benim makyajlı, makyajsız her halimi beğenir, hiç olumsuz yorumlar yaptığını duymadım. Çooook uzun zamandır beraberiz biz ve en büyük destekçim o. İşimle ilgili adımlar atarken hep yanımda olmuş ve destek vermiştir. Bana özellikle kırmızı rujun çok yakıştığını söylüyor. Hatta her konuşmamızda bunu muhakkak söyler. Eyeliner ve kırmızı rujlu hallerimi çok sever. Özel günler dışında kırmızı ruj tercih etmiyorum tabi bunu da ufacık bir not olarak belirtiyim:)

8-İşin gereği farklı ürünler kullanıyorsun. Peki cilt bakımı konusunda hiç vazgeçmeden yapıyorum ve çok memnunum dediğin uygulamalar ya da ürünler var mı?

Cildimin temizliği için çok uzun senelerdir Bioderma sebium kullanıyorum ve çok memnunum. Cildim yağlı olduğundan çok iyi anlaşıyoruz. Nemlendirici ve tonik kullanmıyorum :) Gece yatmadan Skin Code'un göz çevresi kremini kullanıyorum sadece. Çok masrafsızım yahu, bakar mısın 2 ürünler oldu bitti :)

9- Sence tekstilde olduğu gibi makyajda da eskiye dönüş var mı?

Var tabiki. Hatta gözle görülecek kadar eskiye döndük makyajlarda. Tabiki herkes kendine göre makyajlar yapıyor ama şöyle bir baktığımda klasik makyajlar görüyorum. Kedi gözü makyajları, eyelinerlar ve kırmızı rujlar, pürüzsüz tenler... Severim, net! :)






10- Instagram'da bu kadar takip edilmeyi bekliyor muydun? Sence insanların seni takip etmesinin sebebi ne olabilir?

Bu kadar çok takip edileceğimi bilmiyordum açıkçası ki ben çook uzun aralar verdim. Uzun süre paylaşım yapamadım. Her şeye rağmen beni takip edip güzellikleri benimle paylaşmak isteyen bir sürü arkadaşım oldu. Ben kendimi iyi ve şanslı hissediyorum çünkü bir sürü tatlı insan tanıdım:)
Herkese çok teşekkür ediyorum her zaman, teşekkürümü ve güzel dileklerimi asla esirgemem kimseden. Bana iyi geliyor olumlu düşünceler, tatlı düşünceler :)





11- Son olarak kendimi bu konuda ifade edememiştim ya da benim bu yönüm hiç bilinmez dediğin ve paylaşmak istediğin bir şey var mı?

Hala çocuk ruhluyum mesela, belki bunu yansıtamamışımdır kimseye :) Oyuncak dükkanlarına bakmaya bayılırım. Çocuklara dayanamam, çok severim. Hala oyuncaklar ilgimi çekiyor, ben büyümüyorum sanki :) İçimde büyümeyen bir kız çocuğu var.

Sanan çok teşekkür ediyorum bu soruları cevaplama fırsatı sunduğun için Buseciğim. Her şey gönlünce olsun, çok keyif aldım, sevgiler :)


Ben de Gizem'e beni kırmayıp bloguma konuk olduğu için tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum.
Bir sonraki Sohbet Muhabbet yazımız çok yakında sevdiğiniz biriyle geliyor!...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder