22 Temmuz 2015 Çarşamba

Jennifer Lawrence'ın Kırmızı Halı Seçimleri





Yeniden merhaba.
Türlü türlü sansasyonlar, oynadığı filmler, saç kesimleriyle gündemde olan Jennifer Lawrence'ın kırmızı halıda neler giydiğini merak ediyorsanız gelin birlikte inceleyelim.




Düşüşüyle damga vurduğu 2014 Oscar töreniyle başlayalım. Bu saç boyunu kendisine hiç mi hiç yakıştıramadığım için saçını direk geçiyorum.
Bu peplum modası ne zaman tamamen bitecek artık bilmiyorum ama Dior tuvaletin rengini çok yakıştırdım. Neil Lane kolyesi de oldukça zarif bir tamamlayıcı olmuş. Arkayı uzun tutarak takmasını da ekstra sevdim ama genel olarak çok iç açıcı gelmedi.


Golden Globe 2014 seçimi de yine hiç beğenmediğim görüntülerinden. Dior Haute Couture tuvaletin belki o basendeki siyah kurdelesi olmasa bi yere kadar kabul edilebilirmiş ama çarşafı dolayıp siyah iplerle sıkmış gibi duruyor.
Neil Lane takıları hoş ama bu görüntüyle alakasız buldum. Kahverengi ruj ve gri fardan oluşan makyajda yanlışlıklar silsilesi.



İşte böyle Jennifer!
Kısa saçını bile beğendim bu defa. 2013'te Catching Fire filminin Paris prömiyerinde karalara bürünmüş. Dior Couture elbisesine bayıldım, kendisine de çok yakıştırdım. Eteğin bittiği yer, göğüs formu ve transparan şerit her şey çok güzel. Bordo ruju ve earcuff seçimi de başarılı. Ayakkabıda da Louboutin seçmesi gayet yerinde.


Hunger Games'in 2012'de Los Angeles'ta yapılan prömiyerinde giydiği altın rengi tuvaletin yan pencereleri hoşuma gitse de sırtında yarıdan açık olmasından hoşlanmadım. Böyle bir elbise için saçları da fazla özensiz. Prabal Gurung tuvalet genel olarak hoş.





2014 SAG töreninde Dior imzalı straplez, oldukça ışıltılı bir tuvalet giyen Jennifer bana ikinci sınıf discoları anımsattı bu kırmızı, mavi, yeşil yansımalı seçimiyle. 
Pek beğendiğimi söyleyemeyeceğim.






Biz seni uzun saçla seviyoruz, bir daha kestirme saçlarını Jennifer. Yine bir Sag töreni bu defa sene 2013. Yine Dior Houte Couture giyen kızın başına zaten ne geldiyse Dior'dan geldi bence.
Saçı da makyajı da çok güzel. Chopard takıları da oldukça göz alıcı ama yine tuvalette bi sıkıcılık bir sorun var. Renk güzel ama dizden aşağısı vücuduna öylesine dolanmış gibi.



2013 Oscar törenindeki makyajı ve saçını da çok sevdim. Asil ve abartıdan ızak görünüyor. Tuvalet tabi ki de Dior tasarımı. Her şeyi beğendim de eteğin kabarmaya başladığı kısmı biraz abajur gibi gözüküyor. Onun dışında gayet iyi.



2014 yılında Hunger Games Mocking Bird Part 1'in Londra prömiyerinde yine Dior'lar içinde görüyoruz Lawrence'ı.  Ayakkabılarını çok sevemesemde, ince bantla süslediği topuzu, eyelinerla belirginleştirilen göz makyajı çok hoşuma gitti. Elbisesini de sevdim. Doğal bir görüntüsü var.



Aynı etkinliğin after partysinde beyazı seçmiş. Mugler tuvaletini çok sevdim. Oldukça iddialı ve cesur görünüyor. Özellikle göğüs detayına bayıldım. Saçlar ve makyajda görüntüsüne çok uygun.




Belki de en çok hatırladığımız kırmızı halı seçimi 2011 Oscar töreninde giydiği bu Calvin Klein Collection düz kırmızı elbise. Elbiseyi zaten çok sevdim. Onun dışında saçı, makyajı her şeyiyle çok güzel. Galiba en sevdiğim görüntüsü bu oldu.


Tabi ki Jennifer Lawrence'ın katıldığı daha bir çok kırmızı halı var. Ancak ben bu yazım için bunları seçtim. Siz ne düşünüyorsunuz, tercihleri başarılı mı yoksa rüküş mü?


* Görseller alıntıdır.

1 yorum:

  1. Ben beğendim seçimlerini. En son fotoğrafta da masum görünüyor ben de sevdim.

    YanıtlaSil