21 Haziran 2015 Pazar

Trend Alarmı!!!! Arizona Terlik




Çoğunlukla Birkenstock markasının iki ya da üç bantlı arkası açık bu terlikleri biz Türkler için erkek terliği gibi bir izlenime sahip olsa da aslında önümüzdeki sezonlarda inanılmaz derecede moda olacak. Şimdiden bir çok ünlünün ayağında görmek mümkün.

brknst 3 Arizona Terlik Modası

Çoğunlukla toprak renkleri hakim bu moda akımında ama önümüzdeki sezonla birlikte daha feminen detaylarda görebileceğiz Arizona terliklerde. Benim için maalesef plajlarda giyilmekten öte gidemeyecek bu model ama bir çok bayan oldukça şık kıyafetlerin altında bile kullanıyor bu terlikleri.

fashione me now Arizona Terlik Modası

 Özellikle boyfriend jeanlerle kombinlediğinizde oldukça rahat,gündelik ve cool bir stil yaratabilirsiniz. Son yıllarda moda çoğunlukla rahatlık içeren akımları bizlerle buluşturuyor. Sizde düz bir tişört, bir boyfriend jean ve arizona terliklerinizle modaya ayak uydurabilirsiniz.

selma blair sandals birkenstock arizona black Arizona Terlik Modası

 Penye elbiselerle hatta kot şotlarla da hoş bir görüntü elde edilebilir. Tabi ki bunun dışında sizde benim gibi günlük hayatta değilde plajda kullanmak isterseniz o da bir seçenek.

Birks LeightonMeester ArizonaSandals 357x580 Arizona Terlik Modası

Bir çok ünlünün günlük hayatında, dizi film setinde hatta çok şık kıyafetlerin altında arizona terlikleri kullandığını görmek mümkün. Toprak tonları size hitap etmiyorsa son zamanlarda daha renkli ve desenlileri de mağazalarda bulabilme imkanınız var.

c4897 saC3A7 trend alarm birkenstock terlik12 Arizona Terlik Modası

image Arizona Terlik Modası

Dediğim gibi ben şık elbiselerin ya da özel bir davete giderken ki görüntümde arizona terlik tercih edeceğimi sanmam. Tercih edenlere de henüz gözüm çok alışamadı ama seçim her zamanki gibi size ve zevkinize kalmış.


 
vogue uk september 2013 miranda kerr by alasdair mclellen 10 Arizona Terlik Modası

 Siz bu terlikleri nasıl kombinlerdiniz?

6 yorum:

  1. Bu tarz terlikleri sevmiyorum yakıştıramadım ,belki altın sarısı simlisi yada parlak süslü taşlı bir terlik olsalar daha hoş dururdu.

    YanıtlaSil
  2. benim ayağıma uymuyor maalesef keşke uysa hemen alacağım kaba gibi ama kotlarla fala çok hoş durur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sokakta güzel kombinlemiş rahat rahat giyenleri görüyorum ama kendi ayağımda sevemiyorum

      Sil
  3. Ya benimde çok beğendiğim bir terlik modeli değil maskulen olması hoşuma gitsede bence çok kaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki bantları biraz daha ince olsa daha feminen olur mu bilemedim ki:)

      Sil