5 Haziran 2015 Cuma

Mayıs'ta Neler Oldu?



Merhaba, bu kategoriyi her ay yazamasamda benim için oturup hazırlaması en güzel yazılardan biri oluyor. Geride bıraktığımız ayda neler yapmışım, nasıl geçmiş göz atmış oluyorum. Dilerseniz Mayıs 2015'im nasıl geçmiş bir bakalım.





İşk olarak #guzelligimizannemizden hashtagiyle Instagramdan bulabileceğiniz Ümmühan'ın etkinliğine katıldım. Shangri La Bosphorus'ta gerçekleşen etkinlik her şeyiyle muazzamdı. Hem Ümmühan'a hem otelde her şeyimizde ilgilenen Anıl Bey ve diğer otel çalışanlarına, katılan markalara hem de diğer blogger arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.
Çok sevmeme rağmen uzun zamandır Karaköy'e gitme fırsatım olmamıştı. Mayıs ayında hazır havalarda hafiften ısınmışken Karaköy'de birbirinden farklı tatlarda çaylar içilebilen Dem'e gittim.
Hem sunumları, hem menülerinin zenginliği hem de ortamın atmosferiyle bundan sonra sık sık müşterileri olucam gibi görünüyor.






Maslak Orijin Plaza'da Elca'nın yeni açılan şubesine gittim. Sun Plaza'daki mağazalarına göre daha büyük ve daha çok çeşit var. Gitmesi de o kadar kolay ki canım sıkıldıkça giderim diye çok korkuyorum :)




Tabi ki bol bol Mac ziyaretim oldu. Tek fotoğraf olduğuna bakmayın, kaç kere gittim kaç ruj, kaç far denedim allah bilir. Ama en güzeli bir şey almadan çıkmam oluyor. Ee zaten 1 Temmuz'a kadar kozmetik almama kararım olduğundan uzun süre gider dener dener çıkarım.



Tabi ki tatlısız zaman geçmez. Zorlu Avm'deki Welldone'da dondurmalı profiterol yedim ve ba-yıl-dım. 
Porsiyonları da çok büyük. 2 hatta 3 kişi bir tanesini yiyebilirsiniz.



Bir de mekan önerisinde bulunmak istiyorum. Yine Zorlu Avm'de Alaçatı Muhallebicisi açıldı. Yemekleri de tatlıları da çok güzel. Üstelik fiyatları da çok uçuk değil en azından şimdilik :)
Servis biraz yavaş ve çoğunlukla yer bulmak zor oluyor ama gitmenizi öneririm.

Bütün bunlar dışında tabiki alışveriş yaptım. Arkadaşlarımla görüştüm, işe gittim. Yüksek lisans tezim için çalışmalar yaptım. 
Benim Mayıs'ım böyle geçti. Siz bu ay neler yaptınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder