16 Haziran 2015 Salı

Mac || Msf Lightscaped Aydınlatıcı



Merhabalar!
Makyajımda kullanmayı en sevdiğim ürünlerden biri de aydınlatıcılar şüphesiz. Ne zamandır Mac'in Msf'lerinden Lightscaped'de gözüm vardı ama Mac'in yeni ambalajlarını o kadar sevmedim ki elim gitmiyordu.
En sonunda bir Instagram satışında denk gelip aldım.


Ürün 2006 yılında bir koleksiyonda sınırlı sayıda çıkmış. Bir süre sonra da markanın sabit ürünleri arasında yerini almış.
Beyaz tenliler için inanılmaz doğal bir ışık veriyor olması bu ürünün peşinde koşmamdaki en büyük etken. 
Aydınlatıcı diye üretilen koca koca simlerden ibaret bir yapısı da yok.
Bütün Msf'ler de olduğu gibi bu ürünü de ıslak ya da kuru uygulayabiliyorsunuz. Ben bronz tene ıslak uygulamanın şahane olacağını düşünüyorum.
Onun dışında gün içinde hiç tazeleme ihtiyacı duymadım. Gayet güzel sabitlendi.
Doğal ve sağlıklı görüntü isteyenlere şiddetle öneririm. Evet fiyat uygun değil ama bunun ömürlük bir ürün olduğunu düşünecek olursak verdiğini fiyatı hakediyor.


Az da olsa bir tozutma sorunu var ama ciltte sıkıntı yaratacak boyutta değil. 
Yazının başından beri rengini nasıl tarif edeceğimi düşünüyordum.

Bejliği az şampanya gibi. Aslında renk olarak anlatamam ama ışık vurmuş gibi duruyor diyebilirim.




Fiyatı 90 tl sanırım. Bu parayı hakediyor mu diye sırarsanız; eğer güzel ve doğal bir aydınlatıcım olsun diyenlerdenseniz kesinlikle hakediyor.

Mutlu günler..

1 yorum: