21 Mayıs 2015 Perşembe

Trend Alarmı !!!! Gladyatör Sandaletler




Yaz yaklaşırken trend olan parçalarda tabiki değişiyor. Bu defa kadınların en büyük tutkularından biri olan ayakkabılardan bahsedeceğiz.
Valentino'nun 2015 Spring-Summer kreasyonunda yeniden moda dünyasıyla buluşturduğu gladyatör sandaletler benim hiç hoşuma gitmeyen tarzda olmasına rağmen elbetteki bahsetmek gerekir diye düşündüm.



Helenistik tarzın en önemli parçalarından biri olan gladyatör sandaletler, farklı boylarda, renklerde ve eskiye oranla radikal bir farklılık olan topuklu seçeneklerle karşımıza çıkıyor.



Chloe 2015 Spring-Summer defilesinde bu dolgu topuklu gladyatör sandaletlerini görücüye çıkardı. Ben daha düz olanlarını bile sevememişken bunlar çok garip geliyor gözüme ama beğeneni de vardır muhakkak.


Bu sandaletlerin en çok bohem, etnik stillerle tamamlanmasından yanayım. Asla formal görüntülere yakıştıramıyorum. Keten, tülbent, şile bezi gibi materyallerden yapılmış elbise ya da etekler bu sandaletlerle kombinlemek için biçilmiş kaftan.


Jeande güzel bir seçim olabilir. Özellikle koyu renk jean elbise ve etekler kahve tonlarındaki gladyatör sandaletlerle iyi bir kombin yaratabilir.

Zannetmeyin ki sadece kahve tonlar var. Artık bir çok markada hemen hemen her rengi bulmanız mümkün. Ben Zara'nın vitrininde bir kaç aydır görmeye başladım bile.





Bu parçayı stilinize katarken tavsiyem, diğer parçalarda mümkün olduğunca soft ve abartıdan uzak seçimler yapmanız.

Hem renk, hem de model olarak daha geri planda kalacak kıyafetlerle birleştirerek  rüküşlükten uzaklaşır ve sandaletlerinize gereken ilgiyi çekebilirsiniz.













Miu Miu'da şeffaf topuklarıyla bu modaya yeni bir soluk getiren markalar arsında yerini aldı. Sanırım benim için en iyisi dümdüz olanlar.

Özellikle uzun etnik etekler, yırtmaçlı elbiseler, kısa kot şort/eteklerle şahane kombinler yaratmak mümkün.





Özellikle Yaz'ın gelmesiyle festival ve konser sezonu açılmış oluyor. Eğer bu upuzun deri bantlı sandaletlerle ayak mantarı riskini göze alıyorsanız şahane bir stil yaratabilirsiniz.




Dantelle de çok güzel ikili olabiliyorlar. Renk olarak en çok beyazla yakıştırıyorum ben gladyatör sandaletleri. Saçlarınızda örgüler ya da geniş dalgalar, boncuk aksesuarlar, sırt çantaları ya da küçük postacı çantalarla sokak stilinizi de oluşturmanız mümkün.



Ünlüler hiç bir trendi kaçırmadığı gibi bunu da kaçırmamış. Rita Ora, Selena Gomez, Kourtney Kardashian, Olsen Twins, Rihanna bu trendi stiline uygulayanlardan sadece bir kaçı.



Son olarakta bu trend kimlere uygun kimlere değil onlardan bahsedelim. Üzgünüm kızlar ama bacaklarınız kalınsa bu sandaletler size göre değil. Bantlar arasındaki boşluklardan fışkıran etler istemeyiz değil mi? Şahsen ben istemem o nedenle de kalın bacaklı olanların en kısa modelleri tercih etmesini öneririm.

Boyunuz ne kadar uzunsa o kadar uzun olan modelleri tercih edebilirsiniz. Kısa boyluysanız uzun olanlardan uzak durun, kalçadan çıkan gladyatör sandaletler gibi görünürsünüz.

 Açık konuşmam gerekirse bacaklarım incecikte olsa bu sandaletleri giymezdim. Nedense içim hiç ısınmadı. Siz bu sezon dolabınıza gladyatör sandalet eklemeyi düşünüyor musunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder