1 Mart 2015 Pazar

Watsons'ta Revlon'un Pre Lansmanı #revlonwatsonsta






Merhaba, bu yazıda dün katıldığım Watsons etkinliğinden bahsetmek istiyorum. Bildiğiniz gibi bir haftadır Watsons sosyal medya hesapları üzerinden bize bir süprizi olduğunu duyurmuş ve hepimizi heyecanlandırmıştı. Herkes hangi markanın geleceğini konuşurken nihayet büyük gün geldi.
Bu arada mağazaya girene kadar bizlerde bilmiyorduk.
Revlon standını görünce bir çoğunuzun doğru tahmin ettiğinizi anladım.




Şuan sadece Nişantaşı Rumeli şubesinde Revlon standı var. Bu hafta yine Nişantaşı City's Watsons'ta stant açılacakmış. Nisan sonuna kadar da bir çok şubede Revlon ürünlerini görebileceksiniz.
Kısaca marka hakkında bilgi verip etkinliği anlatmaya devam etmek istiyorum. 
Revlon 83 yıllık oldukça eski bir marka aslında. Başlangıçta oje markası olarak başlayıp zaman içinde farklı ürün grupları üretmeye başlamış.
Ayrıca marka her yıl kadın sağlığıyla ilgili bir çok etkinliği destekleyip, sponsor oluyor.
Eğer cruelty free yani hayvan deneyleri yapmayan markaları tercih ediyorsanız bildiğim kadarıyla Revlon, Peta'nın sitesinde test yaptığı söylenen bir marka.
Revlon ürün skalası oldukça geniş bir marka. Tabi ki henüz bütün ürünleri gelmemiş zaman içinde gelir diye umutlarım var. Lip butterları, Colorstay fondötenleri, dörtlü far paletleri, Colour Burst Matte Balm, Ultimade Suede rujları, Colourstay Stainleri,Photoready Primerı, aydınlatıcı paleti, bazı allıkları, 2 farklı kapatıcısı ve yine 2 ayrı seriden pudrası, ojeleri, 5-6 renk lipglossu vardı.  Tabiki hatırlamadıklarım da var ama bahsetmek istediğim eksikler olsa da güzel ve beklenen ürünler var.

Fiyatlar da bana Instagram'da çok soruldu. Ojeler 9.90, fondöten de 50 tl idi.  İnanın diğerlerinin fiyatlarını pek hatırlamıyorum ama yurtdışı fiyatını tl'ye çevirip gümrük vergisini de ekleyince aynı fiyata geliyor. Hele bir de %20-%30 indirimlere girerse özel günlerde tadından yenmez :)



Tabiki benim ilk ilgimi çeken dudak ürünleri oldu. Hele Instagram'da 60 liralara satılan Revlon Lip Butter'ları görünce çok mutlu oldum. Yanlış hatırlamıyorsam tüm renkleri de var. İnanın hepimiz standın önünde kamp kurduk. Çok fazla inceleyemediğim için etkinlikten 4 parça ürünle ayrıldım. Bir ara tekrar mağazaya uğrayıp özellikle dudak grubundan 3-4 ürün daha alacağım aklımda kaldı :)



Onun dışında çok güzel ağırlandık. Başka blogger ve vlogger arkadaşlarla tanışma fırsatımız oldu. Satış danışmanlarından, marka müdürüne ve garsonlara varana kadar herkes bizimle çok ilgilendi.



O kadar güzel bir ortam vardı ki fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Bütün görselleri görmek isteyenler Instagram'da #bloggerlarwatsonsta ve #revlonwatsonsta hashtaglerine bakabilirler.
Watsons, her lansmanda olduğu gibi yine bizi özel hissettirmek istemiş ve bizlere kurabiyeler yaptırmış. 
Bende aldığım ürünlerle birlikte kurabiyemin fotoğrafını da paylaşmak istedim. Bu tarz küçük ama düşünülmüş hediyeler kadar beni mutlu eden başka bir şey yok. Gördüğünüz iki ojeyi, çok merak ettiğim Colourstay fondötenin en açık rengini ( çok mu açık diye korkuyorum ama bakalım deneyince anlıycam), bir de fotoğrafta olmayan 02 numaralı aydınlatıcı paletini aldım.

Ürünleri denedikçe yazılarımda fikirlerimi paylaşıcam.
Lansmandan sonrada Buket'le, yani http://www.birbuketkozmetik.com/  blogunun sahibiyle Zorlu'ya gidip H&M'i ve Mac'i dolaştık, yemek yedik, kahve içtik, dedikodu yaptık :)

Benim için çoook güzel bir gündü. Bizi bir araya getiren, bu kadar sevdiğimiz bir markaya ulaşma imkanı sunan Watsons'a ve etkinliğe katılan diğer blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum.

İyi geceler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder