16 Şubat 2015 Pazartesi

Nars || Aqua Gel Luminous Mask || Maske






Normalde cilt bakım ürünlerinde çok uçuk paralar harcamıyorum çünkü anti ageing olmayan ürünlerin çok içerik farkı olmadığını düşünüyorum. Bu nedenle 30-40 tl'ye hatta daha da uyguna nemlendirici almak varken neden 150-170 tl'ler havada uçuşsun?

Fakat bugün bir istisna durum söz konusu. Sizlere Nars'ın bir maskesinden bahsedeceğim. 
Daha önce bahsettiğim Vepa Grup indiriminde inanılmaz uygun bir fiyata görünce hemen denemek istedim.


Ürün tüpte geliyor ki ben hep söylediğim gibi özellikle bakım ürünlerinin kavanozda olmasını çok sevmediğimden bu durum hoşuma gitti.
Renksiz, ince jelimsi yapılı, çok hafif kokusu olan bu maskeyi nemlendirici olarakta kullananlar varmış. Ürün bütün cilt tiplerine uygun deniyor. Evet maske olarak tüm ciltlere uygun olabilir ama nemlendirici olarak bence kuru ciltler pek memnun kalmayacaktır.


Temiz cildinize bir miktar ürünü masaj yaparak uygulayıp 5-10 dakika bekletip ılık suyla yıkıyorsunuz. Şayet nemlendirici olarak kullanmak istiyorsanız yatmadan önce yine uygulayıp yatıyorsunuz.
Ürün genç ve yumuşak bir cilt vaadediyor. 
Paraben ve alkol içermiyor.
Şimdi gelelim benim yorumlarıma; bunca paraya değmez. Açıkçası maske olarak bana "vay bee parayı hakediyormuş" dedirtmedi. Uygulama sonrası cildim yumuşacık oldu olmasına da bir çok ürün daha uygun fiyata bu sonucu sağlıyor zaten. Bir de benim yanaklarımda uygulamadan sonra kısa süreli kaşıntı oluyor.

Haftada 2-3 kere uygulanabileceği söyleniyor ama ben haftada 1 kereyle yetiniyorum.
75 ml'lik ürünün fiyatı 140 tl civarında.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder