7 Ocak 2015 Çarşamba

Koton Oje - 106



Merhaba herkese!!
Dışarıda lapa lapa kar yağarken size Kış aylarına çok yakıştırdığım bir ojeden bahsetmek istedim.

Koton markası geçtiğimiz aylarda oje koleksiyonu çıkardı. Hatta yanlış bilmiyorsam şimdi de vücut losyonu, koku tarzı kategorilerde de ürünler satmaya başlamış.

Ben de ojeler arasında bu rengi görünce dayanamayıp denemeye karar verdim. Açıkçası pek umudum da yoktu ama beni şaşırttı. 






Şişe tasarımı Maybelline Colorshow ojelere benziyor. Bunlarda tek sevmediğim fırçayı tutma yeri işi zorlaştırıyor çünkü çok kalın.


Neyse, gümüş-metalik tonlarda olan rengini aldım, numarası 106.




Fırçası kalın değil. Yapısı çok ince de değil çok yoğun da değil. Ben iki kat sürmeyi tercih ediyorum daha örtücü olması için. 

Kalıcılığı; elde 3, eğer top coat kullanırsanız 4 gün ayakta ise sadece 2 gün dayandı, sonrasında uçlardan soyulmaya başladı.




Şimdiye kadar bir çok markanın folyo görünümlü bu tarz ojelerini denedim. Açıkçası içlerinden beni en memnun eden bu oldu. 
Bu tarz simin yoğun olduğu ojeler sürerken dalga dalga görünebiliyor ama bunda o sorunu yaşamadım.


Kuruma süresi de 3-4 dakikadan fazla değil. 





Koton mağazalarından satın alabileceğiniz bu oje yanlış hatırlamıyorsam 2.99 tl gibi bir fiyatta satılıyor.

❄️Görüşmek üzere❄️

3 yorum:

  1. Koton'dan gözüme kestirdiğim birkaç renk vardı ama (özellikle 254) ikidir gittiğimde yerinde yeller esiyordu :) Mağazada görsem belki hiç dikkat etmezdim ama deneyeceğim arada değişik renkler kullanmak güzel oluyor.Güle güle sür sen de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende bazen kesin kötü çıkıcak diye alıyorum güzel çıkınca çok seviniyorum Koton ojelerde öyle oldu benim için :) sende güle güle kullan :)

      Sil
  2. Ben hic memnun kalmadım koyu renkler cok daha acık cıkıyor

    YanıtlaSil