13 Ocak 2015 Salı

Clinique || 3 Adımlı Cilt Bakım Sistemi




Cilt bakımı makyaj yapanın da yapmayının da, gencin de yaş almışın da dikkat etmesi gereken bir konu. Ben de kendime uygun ürünleri bulmak için farklı markalardan ürünler deniyorum.

3-4 ay önce Sephora'larda Clinique markasının bu üçlü küçük boy setleri vardı. Ben de fiyatını uygun bulunca almıştım. Şimdi de fikirlerimi paylaşmak istiyorum.


Set; nemlendirici, temizleme jeli ve tonikten oluşuyor. Eğer " bu parayı vericem ama ya istediğim verimi alamazsam? " diye düşünüyorsanız mutlaka bu set gibi seyahat boyları denemenizi öneriyorum.


Daha önce Clinique'ten bir alışveriş yapıp bu toniğin küçük boyunu da istemiştim. Üstünden baya zaman geçtiği için neden gidip büyük boyunu almadığımı hatırlamıyordum. Bu set sayesinde hatırladım. İnanılmaz keskin bir alkol kokusu var. Sanki uygulama esnasında yüzüme düz alkol sürüyormuş gibi hissettim. Yüzümde kızarıklık yarattı. Demek ki o zaman da bu nedenle almamışım. Markanın bakım serileri 1-2-3-4 diye gidiyor. Bu numaralarda cilt tipinize göre. 3 numara yağlı ciltler için. Muhtemelen 1 ve 2 bu kadar alkol kokmuyordur ama emin değilim.
Toniği asla almam ondan eminim ama.
Temizleme jelinden azıcık alınca güzel köpürdüğü için tüm yüzüm temizlendi. Yıkadıktan sonra da yumuşacık bir yüzle karşılaştım. Kötü bir kokusu da yok. Herhangi bir irritasyonda yaratmadı bende.
Nemlendiricisi tam karma ve yağlı ciltlerin seveceği türden. Oldukça kolay emiliyor. Ben bu minicik tüpü 12 gündür kullanıyorum hala bitmedi çünkü minicik alınca tüm yüzüme yetiyor. Bir çok nemlendirici de yaşadığım kusma sorununu da yaşamadım. Evet 2-3 saat sonra hala ilk sürdüğümdeki nemi hissetmiyorum ama yine de büyük boyuna bir şans verebilirim. Hafif bir kokusu var. Cildimde herhangi bir soruna da yol açmadı.

Sonuç olarak tonik 👎 temizleme jeli ve nemlendirici 👍

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder