11 Ocak 2015 Pazar

Cate Blanchett'in Kırmızı Halı Seçimleri




Kırmızı Halı Seçimlerimizin yeni ismi Cate Blanchett oldu. Bakalım seçimleri nasıl olmuş?
Beğenecek miyiz?





2013 yılında AACTA Awards'ta giymeyi tercih ettiği kırmızı, siyah biyeli göğüs dekolteli tuvaleti Armani Prive.
Saçlar ve makyaj şahane. Ancak kol detaylarını ve etek boyunu hiç sevmedim.




Givenchy tuvaletiyle 2014 yılında AACTA Awards'a katılan Cate bence nefeskesici gözüküyor. Normalde bu tarz göğüs dekoltelerini eğreti bulmama rağmen bunu sevdim. Renk geçişi ve ışıltılarda çok güzel. Saç ve makyajı da çok zarif.






2014 yılının Oscar töreninde Armani Prive imzalı çıplak görünümlü Swarovskilerle süslü bir tuvalet tercih etmiş. Bu kadar beyaz tenli ve sarı saçlı birine bu rengi hayatta yakıştırmazdım ama çok asil gözüküyor.
Chopard küpeleri bile çok abartılı gözükmüyor. Geniş dalgalı yandan ayrılmış saçları asil. Eyelinerla çerçevelenmiş gözler ve nude dudaklar ise görüntüyü oldukça sade bir biçimde tamamlıyor.




Critics' Choice Movie Awards 2014'te tercih ettiği Lanvin tuvaletten bahsetmeden yaandan ayrılmış dümdüz fönlü saçları ve turuncuya kaçan kırmızı rujuyla ne kadar güzel göründüğünden bahsetmek istiyorum.
Neyse baştan aşağı Lanvin tercih eden Cate'in sadece bantlı ayakkabılarını sevmedim. O kalın kemerle düz elbiseyi hareketlendirmesi ama boğmaması da çok hoş.



Alexander McQueen tasarımı, tüylü diz altından açılan tuvaletine çok bayılmadım. Bana fazla geldi. Tüylüyse o dizdeki açılma olmasaydı, yok ille açılacaksa bu kadar yoğun tüy olmasaydı falan filan diye düşündüm. 
Hadi tuvalet bu kadar havalı bari elindeki clutch artık ponponlu, tüylü olmayaydı.
Geriye taranmış ve ensede atkuyruğu yapılmış saçları ve makyajıysa her zamanki gibi muazzam.




2011 Oscar töreninde Givenchy Couture tuvaletinin sırt, omuz detayları, boncuk işlemeleri, renk uyumu her şey şahane. Saçlarını da yine çok beğendim. Sadece belki ruju biraz daha belirgin olabilirdi.





Cate, Blue Jasmine'in New York galasında normaldekinden daha farklı kesmlere sahip bir kıyafet tercih etmiş. Pudra pembesi tasarım Balenciaga. Üstteki arkası uzun parça sağ görselde gördüğünüz gibi çıkabiliyor. Ben çıkarılmış halini daha çok beğendim. Sanki üstteki parçanın göğüz ve kol kısmı çok sıkmış gibiydi.
Ayakkabı ve takı seçimleri zarif, saç ve dewy makyajı çok yerinde seçimler.




Geçtiğimiz yıl Golden Globe Ödül törenine bu tül ve dantel detaylı derin sırt dekolteli Armani Prive tuvaletiyle katıldı. Şu kadına bakıpta hayatta 44 yaşında diyemem bende bunu anladım bu yazıyla. Resmen şık ve stil sahibi gözükmek için çılgın abartılara gerek yok diye bağırıyor.






Neredeyse yok denecek bir makyaj ve salaş bir örgüyle toplanmış saçlarını Roksanda Ilıncic tasarımı bilek üstü elbisesiyle kullanmış. Bordo Cate'e gerçekten yakışıyor ama ben bu Trabzonspor renkli elbiseyi beğenemedim. Ya da belki de bu kadar desenli bir parçayla yine hareketli Nicholas Kirkwood tasarımı ayakkabıları olmamış bilmiyorum.
Ha rüküş mü?
Evet rüküş diyemem ama en parlak hali de değil.





Uzaydan bir Cate indi!
Bu göz yoran görüntüyü 2010'da katıldığı Tony Ödüllerinde yaratmış. Ceketin fütüristik vatkaları, minicik göbek görüntüsü, pantolonun kesimi ve paçalarının manasızca açılması, o ayakkabılarrr.. Gümüş organzeden yapılan takım gerçekten ekranınızın ayarlarıyla oynayın dedirtecek cinsten. Her şey ayrı bir felaketin habercisi sanki.

Tamam saçın vemakyajın her zaman asil bunu anladık.
Giorgio Armani takımını hiç sevmedim. Van Cleef & Arpels kolyene de bir mana veremedim.






Siz de farkettiniz mi, Cate gülünce değilde böyle cool, uzaklara dalıp gitmiş gibi durunca çok daha güzel gözüküyor.
Neyse, son bir seçimle bu yazıyı bitiriyoruz. Bu defa da 2007 Golden Globe töreninde Alexander McQueen imzalı göğüs kısmı korse, bol dantel kullanılarak zenginleştirilmiş, önü kısa arkası uzun tuvaletinden bahsedelim. Bu tuvaletin önü aynı şekilde yere kadar olsaydı en sevdiğim tarzı bu olabilirdi ama önü kısa kıyafetlere antipatim oluştu. Tuvaletin üst kısmı bele kadar (kemer de dahil) şahane!
Ayakkabı seçimine inanamıyorum. O çiçekler ne arıyor o kadar dantelli elbisenin altında.
Makyaj iyi de saç fazla özensiz.


Cate'in kırmızı halı seçimleri böyle. Bundan sonraki konuğumuz kim olsun? Yorumlarınızı bekliyorum...
Mutlu Pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder