9 Aralık 2014 Salı

Moshos Garden || Nail Care Jojoba&Aloe Vera // Tırnak Bakım Yağı



Moshos Garden'dan gelen pakette ilgimi en az çeken ürün bu tırnak bakım yağı olmuştu. 
Bu tarz ürünlerin hiç bir zaman mucizevi olduğuna inanamadım çünkü denemelerim hep yanılgıyla sonuçlanmıştı. Ayrıca böyle yağları falan düzenli kullanan biri de olamadım. 

Fakat bu ürün elime ulaştığında durum farklıydı. Tırnaklarım çok kötü durumdaydı ve azıcık uzayınca ayrılmaya başlıyordu. En sonunda denemekten ne çıkar diye kullanmaya başladım.


Cam şişede, jojoba ve aloe vera içeren bu ürünü tırnaklarınıza 1-2 damla damlatıp masaj yaparak uyguluyorsunuz.





Özellikle benim gibi çok oje kullanıyorsanız, aseton ve ojeler tırnak etlerini sertleştirebiliyor. Bu ürün hem bu konularda bana yardımcı oldu hem de manikür yapma aralığımı uzattı.

Bunlar dışında çabucak kırılan tırnaklarım artık kolay kolay kırılmıyor. Bunu sadece bu ürün sağladı diyemem çünkü tırnaklarım için başka sertleştirme özellikli ürünler de kullanıyorum ancak bunun da büyük ölçüde etkisi oldu.







Şişenin damlalığı da gerçekten kontrolü sağlayabileceğiniz boyutta. Şarıl şarıl akıtmıyor. Bu benim için önemli çünkü sırf kontrolü zor diye yağ ürünler kullanmayı sevmiyorum.

Ben farkedilir bir koku almadım. Haftada 2 kere banyodan çıktnca uygulayıp iyice emildikten sonra ojemi uyguluyorum ve gayet güzel bir sonuç alıyorum.


Kısacası ben bu ürünü sevdim. Benim gibi tırnak bakımınıza briaz daha ağırlık vermek istiyorsanız deneyebilirsiniz. Şuan markanın sitesinde 20 tl, indirime girmiş.

Sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder