2 Kasım 2014 Pazar

Flormar || Nail Enamel Oje 452




Mutlu pazarlar...
Son günlerde çok sık oje değiştirdiğim için haliyle bloga da sık sık oje yazıları yazıyorum, umarım sıkılmıyorsunuzdur.
Bugün Flormar'ın Nail Enamel serisinden benim çok sevdiğim lacivertimsi koyu bir mavi oje hakkında konuşacağız.











Normalde bloga ya yeni markaların ojelerini ya da farklı dokulu,görünümlü ojeleri yazıyordum. Ancak artık rengini beğendiğim düz renkleri de paylaşmaya karar verdim.


Yaz aylarında elim ne kadar bebe mavilerine, mintlere, cam göbeği tonlarına gidiyorsa Sonbahar'da bir o kadar navy diye tabir ettiğimiz koyu maviler tırnaklarımı süslüyor. Favorilerimden biri de Flormar'ın 452 numarası.
Bunlara artık numarayla birlikte isimde verildi ancak bendeki eski şişe olduğundan sadece numara var.









Koyu renkler hem sürüm hem de kuruma açısından oldukça zordur. Bu ojede en sevdiğim şeylerden biri de 2 katta tam örtücülük sağlayıp diğer koyu renklere oranla oldukça çabuk kuruması.
Tabi siz sabredemiyorsanız oje kurutucu bir üründe kullanabilirsiniz.











Fırçası ince, benim en sevdiğim boyutta. Koyu ojeleri kalın fırçalarla sürerken çok geriliyorum. Üstüne bir top coat uygulayınca 3 gün hiç bozulmadan durdu 4. gün uçlardan hafif hafif soyulmaya başladı.








Tam Kış ve Sonbahar aylarında kullanılacak bir renk. Fiyatı 2.75 'ti sanırım.
Şimdiden mutlu bir hafta geçirmenizi diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder