26 Ekim 2014 Pazar

H&M Salt Scrub Exfoliating with peach & jasmine




Haftasonunun bitmesine saatler kala sizlerde benim gibi kendinize zaman ayırıp biraz bakım yapmak istiyorsanız bu yazı işinize yarayabilir.
H&M'de dolaşırken tabiki kozmetik reyonuna da göz attım ve bu scrub kokusuyla beni cezbetti. Çok güzel bir şeftali kokusu var. Testerından bir parça alınca yapısı da çok hoşuma gitti.








Gördüğünüz gibi kavanoz ambalajlı ürünlerden. 200 gr olduğu için uzun süre yetiyor. Yapısı kuru değil, aksine yağlı bir yapısı var. Bu yağlı içeriği sebebiyle uygulama sonrası cildim inanılmaz yumuşak oluyor.

İçindeki granüller cildimi çizmiyor ki bu bir scrubdan en büyük beklentim diyebilirim.








Ürünün fiyatı 9.95, bir çok markanın scrublarına göre gramajına oranla uygun diyebilirim.
En güzel yönlerinden biri de duştan çıktıktan sonra 1-2 saat güzel kokusunu alabiliyorum.





Az bir miktarı bana yeterli geliyor. Sıvı bir ürün olmadığından kolay kolay ziyan edemiyorsunuz:)
Bir çok scrub gibi elinizin ıslaklığından vs. eriyip gitmiyor. Güzelce ölü derilerinizden arındırıyor.










Tekrar tekrar almayı düşüneceğim ürünlerden ancak maalesef H&M'in en sevmediğim özelliklerinden biri de bakım ürünleri sadece bir kaç hafta kalıyor ve sonrasında yerine başkaları geliyor.

Muhtemelen bir daha bundan bulamam ama bulursam 2-3 kavanoz yedeklemeyi düşünebilirim.









Sizler son zamanlarda hangi markaların scrublarını kullanıyorsunuz?
Bana tavsiye edebileceğiniz ürünler hangileri? Yorumlarınızı bekliyorum.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder