25 Eylül 2014 Perşembe

Rimmel London Scandaleyes Eyeshadow 006 Rich Russet

Merhabalar, sizlerde benim gibi Sonbahar gelince bronz renkleri göz makyajınızda daha sık kullanıyorsanız doğru yazıyı okuyorsunuz. 
Bugün Rimmel London'ın likit farlarından Rich Russet hakkında konuşacağız.



Tabi ki önce ambalajından başlıyoruz. Gördüğünüz gibi glosslara benzeyen fırçalı bir tasarımı var. Ben bu ambalajları ürün yarıdan aşağı inince aplikatöre almak zorlaştığı için pek sevmiyorum. Tek iyi yanı şeffaf olduğundan ne kadar ürün kaldığını görebiliyor olmanız.









Renk olarak Maybelline Color Tattoo'ların On and On Bronze rengine çok benziyor.
Bazla kullanırsanız folyomsu, metalik bir görüntü elde etmeniz mümkün. Bazsız da  pigmentasyonu güzel. 

Göz kapaklarımda uygulamadan 1-2 saat sonra birazcık birikme yaptı.











Yapısı çok akışkan da değil kremsi de değil ikisinin ortası. Bu nedenle toz farlarla birlikte kullanırken zorlanmadım. 








Bazen aynı tonlardaki toz farım daha kalıcı olsun diye baz olarak kullandığım da oldu. Gerçekten üstündeki ürünü tutuşu şahane.






Sanırım bu Sınbahar ve Kış'ta sıklıkla kullanacağım bir ürün oldu benim için. Watsons'larda ki Rimmel London stantlarında bulabileceğiniz bu ürün 13-4 tl civarındaydı sanırım.



Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder