27 Ağustos 2014 Çarşamba

The One - Mul. Mauve Oje

Merhaba, The One'dan gelen paketteki ürünlerden bazılarını daha önce incelemiş ve burdan fikirlerimi belirtmiştim. 

Sıra geldi paketten çıkan ojeye.



Şişe tasarımı hoş tek beğenmediğim nokta fırça kısmının çok kalın olması. Kalın olduğu için fırçanın hakimiyetini sağlamakta zorluk yaşayabiliyorum.







Rengi nasıl tarif etsem bilmiyorum. İsminden de anlaşılacağı üzere mauve rengi. Mauve türkçede leylak rengi diye geçiyor. Bu ürün ise grinin ağırlıkta olduğu bir leylak rengi.








Tek katta örtücülük alıyorsunuz bu güzel bir özellik. Kalın yapılı bir oje ama sürümü çok kolay. Beni asıl şaşırtan kurumasının da hızlı oluşu oldu.




Fırçası kalın. Ben hala kalın fırçalı ojelere alışamadım ama hızlıca uygulama açısından büyük kolaylık sağlıyor.
Bu ojenin tek ve en kötü özelliği ise maalesef sabah sürdüğümde akşam tırnaklarımın ucunda soyulmalar başladı.
Yani kalıcılığı pek iyi değil. Tabi ki çeşitli top coatlarla kalıcılık arttırılabilir.






Normalde fiyatı 18 tl ama en son kataloğa baktığımda tanıtım fiyatı 10 liraydı. Şuan ne durumdadır bilmiyorum. Açıkçası The One markasının bir çok ürününden memnun kalmama hatta bazılarını bittikçe alacak olmama rağmen ojesi için aynı yorumu yapamayacağım, hele ki katalogda 14 gün kalıcılık iddiasını gördükten sonra.Bence 10 lira etmez.

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder