15 Ağustos 2014 Cuma

Sephora Smoothing&Brightening Concealer- Aydınlatıcı Kapatıcı

Ahh o aydınlatıcılar....
Makyaj koleksiyonumda yeri her zaman ayrı olacak aydınlatıcılarımın galiba. Üstüne üstlük bir de yağlı ciltliyim ama yine de beni en çok heyecanlandıran ürünlerin  başında geliyorlar.


Genelde her makyajında pudra kullandığımdan  likit aydınlatıcılara çok elim gitmiyordu ama indirimde görünce tabi ki yelkenleri suya indirdim ve aldım. İyi ki de almışım diyorum şimdi çünkü çok memnun kaldım.












Alt kısmı çevirdiğinizde fırçalı ucundan ürün geliyor. İlk kullanımda sanırım 50 kere falan çevirdim :)
Bu tarz çevirmeli ürünler çok favorim olmasa da bu ürünle sorun yaşamadım.









Koyu halkaları aydınlatmak ve kapatmak ve yumuşak-doğal bir bitiş vaadediyor. Benim çok koyu göz altlarım olmadığından kapatıcılığı nasıl bilmiyorum ama aydınlatmasından çok memnun kaldım. Benim gibi pudra sürmek mecburiyetinde olanlar iyi bilir. Likit aydınlatıcılarla pudranın arası pek yoktur ama ben pu ürünü pudra üstünde kullanıp tampon hareketlerle yedirdiğimde bile güzel bir sonuç alıyorum.

Göz altında da yüzün diğer bölgelerinde de kolayca dağılıyor. Yapısı sıvı ama akacak kadar değil.








Bendeki rengi claire light-03 , içinde hafif pembelik barındıran bir renk. Maalesef indirim reyonunda en açık renk buydu. Uyar mı uymaz mı diye çok düşündüm ve tam oldu.
Göz altımda kullandığımda biraz çizgilere doldu fakat verdiği fresh ve aydınlık görüntüye oranla problem değil.










Kısacası bu ürün benim likit aydınlatıcılarla olan samimiyetimi arttıracak gibi duruyor.
İndirimden 15 ya da 20 tl'ye aldım. Kesinlikle bu parayı hakediyor. Normal fiyatı olsa alır mıydım bilemiyorum.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder