1 Ağustos 2014 Cuma

Sephora Highlighter Fan Brush- Aydınlatıcı Fırçası

Merhabalar... 
Uzun bir süre fazla fırça kullanmaya ne gerek var diye düşünürken son dönemlerde bir fırça aşkı başladı bende. Ya yıkamaya zorlandığımdan ya da gerçekten daha iyisini aradığımdan bilemiyorum ama farklı farklı markaların ürünlerini almaya başladım.

Ne zamandır Sephora fırçalarda gözüm vardı ancak fiyatları bana saçma derecede fazla geldiğinden yanaşmamıştım. Son indirimde bu fırçayı görünce dayanamadım.











Yelpaze fırça da denilen bir fan fırçası. Bildiğiniz gibi aydınlatıcı uygulamasında ideal. Hem kıllarının açısı hem de çok yoğun olmayışı doğru miktarda ürünü doğru bölgeye uygulamanızı kolaylaştırıyor.








Bu fırçayla ilgili şüphelerim yok değil. İlk olarak kıllarının dökülme olasılığı bence yüksek. Neden diyecek olursanız, yukarıda gördüğünüz gibi  kıllarla fırçanın birleşme yeri ince. O  bölgenin sıkılığı ya da yapışlanı bir şekilde deforme olursa çöpe atmaktan başka çözüm kalmayacak.





Henüz bir kere yıkadım. Dökülme problemi olmadı. Kolayca temizlendi ve kurudu. Uygulamada bana büyük kolaylık sağladığını da belirtmek istiyorum. 
Boyutu makyaj çantası için pek ideal değil çünkü ince uzun bir sapı var.







Ben bu aydınlatıcı fırçasını indirimde 25 liraya aldım. Siz de bu tarz bir fırça arayışındaysanız kesinlikle öneririm. 


Mutlu haftasonları...

2 yorum:

  1. Bu fırçayı bilmiyorum ancak ekilps' in bu şekilde bir fan fırçasını aldım gratiaten ve şaka gibi bir fiyata sanırım 3.75 falandı. Ve çok ama çok beğendim yumuşaklığı harika dökülme de yapmadı :) denemeni öneririm hem daha uygun fiyatlı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahaneymiş gerçekten görürsem hemen alıp deniycem:) Çok teşekkürler:)

      Sil