15 Ağustos 2014 Cuma

Moshos Garden'dan Gelen Ürünler




Bugün yeni tanıştığım bir markadan bahsedeceğim.
Geçtiğimiz hafta Moshos Garden'dan bana bir kargo geldi ve içinden 3 ürün çıktı.
Dilerseniz ürünlerden bahsetmeden önce bilmeyenler için biraz bu markadan söz edeyim çünkü gerçekten bahsetmeye değer.

Moshos Garden ürünlerinin hiçbirinde %100 bitkisel maddelerden başka birşey bulunmaz. Tamamen doğal ve cilt dostudur. Ürünler el emeği ile ve butik olarak üretilir, seri üretim yapılmaz. Ürünler bir anlamda size özeldir.

Moshos Garden ürünlerinin hiçbirinde “kaynağı doğada olmayan hammaddeler” yani kimyasallar, koruyucular, katkı maddeleri, renklendiriciler ve buna benzer maddeler kullanılmaz.

 

Sadece tamamen bitkisel ve doğal maddeler kullanılır. Moshos Garden ürünlerini hazırlarken kullandığımız hammaddeler
  • Sertifikalı Organik
  • Organik (Ekolojik)
  • Doğal
  • Doğal Türevi (Doğal maddelerden elde edilmiş)
olmak zorundadır. Bu tanıma uymayan hiçbir hammadde Moshos Garden’dan içeri girmez.
Bu bilgileri Moshos Garden'ın buradan ulaşabileceğiniz internet sitesinden edindim. Açıkçası bunları okuyunca iyice meraklandım.









Çok zarif bir şekilde kurdeleyle paketlenmiş karton bir kutuda geldi ürünler. Hepsi tek tek baloncuklu poşetlere sarılmış ve kırılması önlenmişti. Bunun için ayrıca teşekkür ederim.
Kutuyu daha açmadan gelen şahane lavanta kokusu içindeki lavanta kesesindenmiş. Keseyi de hemen çekmeceme güzel koku versin diye yerleştirdim.





Argan&Aloeveralı bir kil maskesi, tırnak bakım yağı ve shea&lavantalı bir el ve yüz kremi vardı pakette.
Hepsinin %100 doğal olduğunu söylememe gerek yok sanırım.








En çok tırnak bakım yağı ve kil maskesine sevindim desem yalan olmaz. Tırnaklarım çok ince olduğundan istediğim gibi uzatamıyorum. O nedenle tırnağıma bakım yapacak ve güçlendirecek, sağlıklı bir şekilde uzamasını sağlayacak bir ürüne ihtiyacım vardı.








Bu bakım yağı umarım işime yarar da şişe şişe alıp istediğim uzunlukta, sağlıklı tırnaklara sahip olurum.
Özellikle şişenin damlalıklı olması beni çok sevindirdi. Hem ürün ziyan olmamış olur hem de akma yapmaz.
Bu üründen hafif bir lavanta kokusu aldım.





El ve yüz kreminin çok değişik bir yapısı var. Yoğun ama sanki köpüğümsü-kremimsi gibi. Yüzüme pek sürmeyi düşünmüyorum ama elime direk uyguladım ve ilk uygulama için gerçekten güzel bir sonuç aldım. Hemen emildi. Lavanta kokusunu sevmiyorsanız uzak durun çünkü buram buram lavanta kokuyor.







Kil maskesi denemelerim bildiğiniz gibi tam gaz devam ediyor. Daha önce hiç tamamen doğal kil maskesi kullanmamıştım. Ürünün kapağını açtığınızda doğal olduğunu direk anlıyorsunuz çünkü kötü bir kokusu var. Açıkçası koku pek umrumda değil gerçekten işe yarayacaksa kokuyu göz ardı edebilirim.



Ürünleri gönderdikleri için Moshos Garden'a çok teşekkür ediyorum.

Hepsini deneyimleyip sizlerle paylaşacağım.

Sevgiler...

2 yorum:

  1. peki bu ürün size nasıl ve neden hediye geldi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moshosgarden tarafından deneyip yorumlamam için gönderildi. Yazının başında da belirtmiştim zaten

      Sil