28 Temmuz 2014 Pazartesi

The Balm Cindy Lou Manizer // Aydınlatıcı


Bayramın 1. günü olunca Pazartesi'de sendromsuz geçiyor. Öncelikle herkesin bayramının mutlu, huzurlu, barış içinde geçmesini diliyorum. Bayram boyunca blogumda her gün yazı olacağını da duyurmak istiyorum.

İlk güne ışıl ışıl bir şeyler olsun istedim ve bir aydınlatıcı yazısıyla karşınızdayım. Gratis hazır indirimdeyken hepiniz The Balm'dan neler alacağınızı düşünüyorsunuz biliyorum. Üç farklı aydınlatıcısı var markanın. Daha önce Mary Lou Manizer aydınlatıcısını şurada incelemiştim.





Cindy Lou daha Türkiye'ye gelmeden övgüsü geldi. Ben de ilk ufacık indirimde koşup almış ve eve gelip hayalkırıklığına uğramıştım. Yine de biraz daha kullanıp öyle yorumlamak istedim ve kısmet bugüneymiş.

Ambalaj yine klasik The Balm markasına yakışan retro, oldukça eğlenceli görsellerden oluşuyor. Aynalı oluşu çok güzel.










Beni hayalkırıklığına uğratan şey bahsedildiği gibi Barbie pembesi ışıltılı bir renkte olmaması. Koşa koşa %50 indirimi bile beklemeden almamın sebebi bahsedilen rengiydi ama benim için kocaman bir hayalkırıklığıyla sonuçlandı.








Şeftalimsi, somonumsu bir pembe renkte. Ben çoğunlukla allık ya da far olarak kullanıyorum. Özellikle bronzlaştıktan sonra yanaklarda şahane durabilecek bir ürün. Tabi ki bu ürünü allık gibi kullandıktan sonra bir daha aydınlatıcı kullanmıyorum yoksa disco topuna dönmem kaçınılmaz :)








Ben aydınlatıcı olarak çok sevmedim. Yani daha açık anlatmam gerekirse; şeftalimsi rengi yüzünden başka allığın üstüne sürünce o görüntü hoşuma gitmedi.










Mary Lou'ya göre daha ince yapılı. Tozutma sorunu yaşamadım. Tabi ki diğerleri gibi bu da oldukça bereketli.
Özellikle buğday tenlilerin aydınlık görüntülü allık arayışlarına güzel bir alternatif diye düşünüyorum.








Normal fiyatı 50 tl ama almak isteyenlerin indirimleri takip etmesini tavsiye ederim.
Mutlu bayramlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder