26 Temmuz 2014 Cumartesi

Maybelline The Colossal Kajal-Siyah Göz Kalemi

Siyah göz kalemi sanırım her kadının makyaj koleksiyonunda var olan temel ürünlerden. Nedense ister sarışın ister esmer olsun bizim toplumumuzda hemen hemen her kadın hayatında en az bir kere siyah kalem kullanıyordur. 


Ben beyaz tenli olmama rağmen, önceki kadar sık olmasa da kahverengi kalemlerden sıkılınca ya da biraz daha keskin bakışlar istediğimde siyahı seçiyorum.


Doğal olarak bir çok farklı markanın siyah kalemini araştırdım ve denedim. Hatta kendimce siyah göz kalemlerinden beklentilerim bile olmaya başladı.





Maybelline'in bu Collosal Kajal kalemlerinin de siyahını rafta görünce hiç düşünmeden aldım. Maalesef ülkemizde asansörlü kalemler hala çok yaygın değil. Bu kalemde beni ilk cezbeden asansörlü oluşu oldu.

Bu özelliği çokta işime yaradı ama bir dezavantajı çok sıcak havada yapısı yumuşuyor ve kırılmaya, bulaşmaya meyilleniyor, aman dikkat!

Rengi benim için şahane. Tam olarak net bir siyah. Bazın üstünde hiç akma problemi olmadı. Bazsız kullandığımda ise sadece kuyruk kısmında hafif deformasyonlar yaşadım.


Göz içimde uyguladığımda alt kirpik diplerime bir iki saat içinde birikme yaptı.










Ürünü uygulayıp dağıtmak istediğimde hiç zorlanmadım. Bir faırça yardımıyla kolayca buğulu görüntüyü elde ettim. Bu nedenle bu kalem benim buğulu görüntüler istediğimde çok tercih ettiğim bir ürün oldu.


Bitişi tamamen mat, içinde sim ya da ışıltı yok.





Fiyatı 11-12 tl olmalı. Eğer yoğun bir siyah göz kalemi arıyorsanız bu ürüne bir şans verebilirsiniz.

xoxo.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder