1 Haziran 2014 Pazar

Loreal Lumi Magique Base//Makyaj Bazı



Merhabalar, Loreal'in Lumi Magique serisinin bu defa da bazını sizlere tanıtmak istedim. Bildiğiniz gibi fondötenine aşık olduğum için bir süre önce bazı da denemek isteyip almıştım.




Ambalajıyla başlamak istiyorum. Pompalı oluşu kesinlikle süper bir özellik. Böylece gereksiz ürün ziyan etmemiş oluyorsunuz. Zaten cildiniz çok kuru değilse bir pompa yeterli geliyor.

Tabi ki rose gold detaylarda oldukça şık bir hava katıyor.



İlk olarak şunu söylemeliyim ki normalde bu bazı karma ve yağlı ciltlere pek önermiyorlar. Oldukça ışıltılı ve cilde parlaklık veren bir ürün olduğu için genellikle kuru ya da normal ciltlere tavsiye edildiğini okudum ama sizinde benim gibi kış aylarında cildiniz yağlı olmasına rağmen solgun ve donuk gözüküyorsa kesinlikle mucizevi bir ürün.


Bazen direk baz olarak bazen de fondötenime karıştırarak uygulama yapıyorum ve aydınlık bir cilde sahip oluyorum.









Cildimde herhangi bir reaksiyona yol açmadı.
Oldukça sıvı bir yapısı var bu nedenle yüze dağıtmakta fondötenle karıştırmakta kolay oluyor.
Eğer parlamaya müsait bir cildiniz varsa hafif pudraya ihtiyacınız olabilir.








Ben yağlı (aslında artık karmaya dönüyor cildim) cilde sahip olmama rağmen bu bazı çok sevdim. Fiyatı tam emin olmamakla birlikte 30 tl civarındaydı diyebilirim.


Hepinize ışıltılı günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder