2 Mayıs 2014 Cuma

The Other Woman // Kate Upton & Cameron Diaz

Merhabalar...
Aslında programımda böyle bir yazı yazmak yoktu ama bir haber sitesinde gördüğüm yazı üzerine yazmaya karar verdim. 
Bildiğiniz gibi bugün baş rollerini Kate Upton ve Cameron Diaz'ın paylaştığı "The Other Woman" filmi ülkemizde de vizyona girdi.

Okuduğum haber, bu filmin Los Angeles gösteriminde Cameron ve Kate'in görüntüleriyle ilgiliydi.









21 yaşındaki Kate Upton'ın, 41 yaşındaki Cameron Diaz'ın gölgesinde kaldığını yazmışlar.
İlk olarak hem Diaz'ı hem de Upton'ı çok seviyorum ve beğeniyorum ama özellikle son yıllarda artık 0 beden kavramının yıkılmaya çalışıldığı bu dönemde Kate Upton'ın kendisini kabul ettirmesini inanılmaz bir başarı olarak görüyorum.
Kız " ay her gün kilomdan bahsediyorlar, iki gram veriyim " demiyor. Kendini böyle seviyor ve bence de hem çok güzel hem de çok seksi.




Los Angeles'ta gerçekleşen prömiyerde Kate, Dolce&Gabbana gümüş rengi straplez bir elbise giymeyi seçmiş. Yine gümüş Guiseppe Zanotti stilettolarıyla görüntüsünü tamamlamış.
Chanel takıları sanki fazla mı gelmiş bilemedim ama ben genel olarak beğendim Kate Upton'ı.







Stella Mccartney imzalı derin göğüs dekolteli siyah elbisesinin içinde Cameron'ı görenler bence bu kadın 41 yaşında demez. Manolo Blahnik ayakkabılarıyla görüntüsüne biraz hareket katmış Cameron. Oldukça şık ve sade görünüyor.









Film beğenilir mi? Gişesi nasıl olur?
Bütün bu soruları bilemiyorum ama şahsen ben bugün bu iki güzel kadın için izlemeye gidiyorum.

Yazıyı yazma amacım aslında tek bir şey değil.

Ne mutlu ki Cameron Diaz'a 41 yaşında ve 21'liklerle karşılaştırıp onu daha çok beğeniyorlar.
Ne mutlu ki Kate Upton'a bir çok ünlünün sırf kilosu yüzünden silindiği piyasa da kilosuyla seviliyor.
Ne yazık ki türk basını, dünyanın kabul ettiği Kate Upton'ı kilosu yüzünden çirkin ilan ediyor.


Şahsen ikisi de o kadar ayrı kulvarlarda ki ben bir seçim yapamayıp ikisini de seçiyorum, siz ne düşünüyorsunuz?


* Görseller bana ait değildir.

2 yorum:

  1. Kilolu diyenler kilolu insan görmemisler bence, her insanin tipi farkli, ama bu iki oyuncuda kendine göre fistik gibi hatunlar, sanki elmayla armutu karsilastiriyor gibi birsey oluyor yazik valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede bende bu duruma dayanamayıp yazmak istedim:)

      Sil