12 Nisan 2014 Cumartesi

Loreal Superliner Perfect Slim Eyeliner

Merhabalar...
Bugün bana eyeliner çekmeyi sevdiren bir üründen bahsetmek istiyorum.


Bu ürünle tanışmadan önce nadiren makyajlarımda eyeliner kullanmayı tercih ediyordum. Bir çoğunuz gibi bende maalesef evden çabuk çıkmaya çalıştığım için makyajda pratik ürünleri tercih etmeye çalışıyorum ve el alışkanlığı olmayınca bir de bulaşma tehlikesi olan eyelinerlar işin içine girince makyajımdan eyeliner çok yer alamıyordu.







Gratis'in bir indiriminde öylesine aldığım bu Loreal Superliner benim kurtarıcım oldu.




Sürümü çok kolay çünkü felt tip dediğimiz  ucu gazlı kalemlerin ucuna benzeyen eyelinerlardan.  Kullanırken hakimiyetini inanılmaz kolay sağladım. 




Bendeki rengi Intense Black...
Başka renk seçenekleri var mı bilmiyorum açıkçası hiç görmedim.
Genelde bunun gibi felt tip ürünlerin pigmentasyonu çok iyi olmaz ya da kalıcılığı çok iyi olmaz ama bu üründeki kalıcılıkta şaşırtıcı derecede güzel çıktı.








Sadece parlak bir görüntü istiyorsanız elde edemeyebilirsiniz. Biraz mat bir siyahlık veriyor.





Şimdiye kadar kullandığım en kalıcı eyelinerlardan biri ve buna rağmen çıkarması çok kolay.

Uzun lafın kısası eyeliner sürmek istediğim günlerde elim sıklıkla bunürüne gidiyor.

İndirimde 20 tl gibi bir fiyata almıştım. Hatta ikinciyi de alıp yedekledim.

Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz?

1 yorum:

  1. iyi bir eyeliner arıyorum uzun zamandır. mutlaka denicem canım sevgiler...
    diyethalim.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil