29 Mart 2014 Cumartesi

Youtube ve Twitter'a Nasıl Girebilirsiniz? // Öneri Köşesi

Merhabalar, bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde önce Twitter ardından da Youtube kapandı. Günlerdir hala kullanabildiğimiz bazı sosyal medya hesaplarımdan bana bu konuyla ilgili sorular geliyor.
Hazır hala Blogger açıkken resimli bir anlatımla Twitter, Youtube ve muhtemelen ileride kapatılmaya devam edilecek diğer sitelere erişim sağlamanız için bir yazı yazmaya karar evrdim.

 Hadi hemen başlayalım.

İlk olarak Google'a girip arama kısmına tunnelbear yazıyorsunuz.



Daha sonra ilk çıkan sitedeki Download kısmına tıklıyorsunuz.





Karşınıza programı indirmek için şu şekilde bir sayfa açılıyor.






Gördüğünüz gibi PC (bilgisayar), MAC ( apple marka bilgisayar), Iphone&Ipad ve Android seçenekleri çıkıyor.





Ben bilgisyarıma yükleyeceğim için PC 'nin üstüne tıklıyorum.



Programı indirebilmeniz için küçük bir pencere açılıyor. Bu penceredeki Dosyayı kaydet butonuna basıyorum.





Dosya bilgisayarıma indikten sonra görseldeki gibi bir ikon göreceksiniz. Bu ikona tıklayıp açılan pencerede  Çalıştır butonuna basıyorum.




Buradan sonra zaten program sizi yönlendiriyor. Tunnelbear için bir üyeliğiniz olup olmadığını soruyor. Ben üyeliğim olmadığı için kısa bir form doldurduktan sonra bana gönderdikleri mailden hesabımı şu şekilde verify kısmına tıklayarak aktive ettim.





Fakat takıldığınız bir yer varsa eğer bu siteden yararlanabilirsiniz.




Son olarak görseldeki gibi bir pencere çıkıyor. Oradaki On-Off kısmına dikkat!
On olması lazım ki program açılsın ve siz sitelere girebilin. Bir de gördüğünüz gibi mavi kısımda connected yazıyor. En başta bir süre bağlanma zamanı geçiyor, o zamanda giremezseniz işe yaramadı diye düşünmeyin. Connected yazdıktan sonra girmeyi tekrar deneyin!




Umarım bir kaç kişi bile olsa faydalanır bu yazıdan....
Sevgiler...

2 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim çok iyisin senin sayende kurabildim :)

    YanıtlaSil