16 Şubat 2014 Pazar

Ocak'ta Neler Oldu?

Herkese merhaba...
Bu aylık neler oldu yazılarımı yazarken hem geçtiğimiz ay neler yaptığımı kendimde tekrar hatırlıyorum hem de sizlerle paylaşmak hoşuma gidiyor.
Gelelim Ocak'ta Neler Oldu yazıma...

İlk olarak finallerim başladı Ocak ayının sonunda. Yüksek lisans zor mu vs. diye gelen bir sürü soru oldu. Merak etmeyin o sorular bir videomda cevaplanacak.
 Final haftası ne okuyorsanız okuyun inanılmaz gerilimli, tempolu ve zor geçer. Benimki de tabi ki öyle geçti.



İkinci olarak Ocak ayında bir çoğunuzun bildiği gibi Taksim İstiklal Caddesi'ne H&M yeni bir şube açtı. Ben de 2. gün hemen gidip alışveriş yaptım. Maalesef İstanbul ve Ankara dışında hiç bir yerde H&M yok bildiğim kadarıyla. Umarım en kısa zamanda şubeleri çoğalır ve online satışa başlarlar.




En sevdiğim etkinliklerden biri de aile kahvaltıları, brunchları ya da yemekleri. Çeşit çeşit yiyecekler, bol sohbet ve kahkaha eşliğinde saatlerin nasıl geçtiği anlaşılmaz adeta.

Bizde Ocak ayında oldukça kalabalık bir aile brunchı yaptık ve tabiki inanılmaz eğlendik.



Ocak ayı Youtube kanalım için bir ilkin gerçekleştiği ay oldu. İlk kez kanalımda bir çekiliş yaptım. Şuan çekiliş sona erdi ve hediyeler kazanana çoktan ulaştı bile.




Tabi ki yeni moda gripten bende payıma düşeni aldım ve yılın ilk ayında 3-4 gün kadar hasta, halsiz, bitkin bir halde evde dinlendim.

Aman diyim dikkatli olun. Vitamin almayı, soğuktan korunmayı unutmayın!




Youtube'u en çokta yeni insanlar tanıdığım için seviyorum aslında. Özlem'de Youtube sayesinde tanıdığım ve ilk kez Ocak ayında oturup sohbet ettiğim, bu sohbetten de inanılmaz keyif aldığım biri oldu. Siz şimdi bir fotoğraf bile yok mu diyeceksiniz ama o kadar derin konuşmuşuz ki fotoğraf çekmek aklıma bile gelmedi ama sağolsun çok istediğimi bildiği için bana aşağıdaki nail art stickerlarından getirmiş.
Söz sonraki buluşmada fotoğraf ve video çekicem.




Tabi ki benim ayımın nasıl geçtiğini konuşurken alışverişsiz bir yazı düşünülemez. Ocak ayında da çokça alışveriş yaptım. Özellikle indirim döneminin başladığı bu ay her alanda yeni ürünler denemek için büyük bir fırsat oluyor bence.




Ocak'ta çok eğlenerek ve gülerek bir film izledim size de keisn öneriyorum. We're The Millers hem kadrosu hem de senaryosuyla beğenimi kazandı.
Sadece boş boş bir şeyler izlemek istediğinizde önerebileceğim bir film.




Ocak'ta beni mutlu eden bir olay daha oldu. Instagram'dan "makeupbygizemakgüneş" ismiyle takip edebileceğiniz Gizem ve Youtube'dan "bouketto" olarak tanıdığınız Buket'le Sephora indirimi bahanesiyle tanıştık ve eğlenceli vakit geçirdik. Hatta o günün kısa bir vlogu var,izlemek isteyenler kanalımı ziyaret edebilir.
Sephora indirimi pek yüzümüzü güldürmese de birbirimizi tanımış olmak yeterince güzeldi.







Benim Ocak ayım böyle dolu dolu geçti. Siz neler yaptınız...












1 yorum:

  1. H&M in Gaziantep,Antalya,Samsun,Gaziantep ve Antakya(Hatay) da mağazaları var.İzmir'de yok o ayrı.

    YanıtlaSil