13 Ocak 2014 Pazartesi

Victoria's Secret Fashion Show 2013


Merhaba, bugün bütün kadınlığımızdan utanalım, nefret edelim, hasetimizden çatır çatır çatlayalım diye Victoria's Secret'ın 2013 Yılbaşı Show'unu yazmaya karar verdim. Evet hanımlar bu yazı yüksek dozda kıskançlık içerecek şimdiden söylemeliyim.



Bu yıl ki show 6 temadan oluştu. 
- British Invasion
- Birds of Paradise
- Parisian Nights
- Shipwrecked
- Snow Angels
-Pink Network


Ben de sizlere her temadan farklı modellerle ilgili görseller hazırladım. Buyrun başlayalım.


BIRDS OF PARADISE:



Görsellerden de anlayacağınız gibi bu tema da bol bol tüyler, renkli,egzotik görüntüler sergiledi melekler. Bazen izlerken isyan edip bu kadar alakasız rengi ben bir arada kullansam kıro dersiniz diye camdan bağırmak istedim, ama hayal hep tabi.





Yani açıkçası ben kızlara bakmaktan hangi külot daha güzel, ne renk büstiyer daha çok yakışmış yok efendim bu sezon nasıl dantel moda onları ne gördüm ne de yorumladım. Yalnız şuan fark ettiğim bir şeyi paylaşmadan geçemeyeceğim yukarıdaki görselde turuncu ve mavinin çok hoş bir birliktelikleri olduğunu farkettim ya da abladan ötürü hoş geldi, bilemiyorum.




Bu sene de geçen seneler gibi dur bakayım hangisinin karın kası daha güzel, hangisi daha şımarık hareketler yapacak, hangisi beni bile baştan çıkaracak onlara dikkat ettim galiba.




Daha bize tüylü taçlar, küpeler yakışmıyor kadınlar maşşallah boyları kadar tavuşkuşu gibi rengarenk kanatlarla hem güzel, hem seksi gözüküyorlar. Bildiğim kadarıyla tüy de olsa, kumaşta olsa kasnakları nedeniyle o kanatlar baya ağır. Hem o kadar topuklu, hem o ağırlığı taşımak valla helal olsun bacım ne diyim!

PINK NETWORK:




Senelerce Türk kızları kendilerini "kırmızılar, siyahlar bile beni seksi gösteremedi dur bari koca göbeğimle şirin olup pembe falan giyeyim" diye kandırdı ahanda bunu bile elimizden aldılar.

Artık bize şirinlik bile yasak! 



Pink Network teması da gördüğünüz gibi şirin, sempatik, rengarenk desenlerle süslü biz içine girsek kardeşimizin donunu giymiş gibi duracak olmamıza rağmen melekler giyince seksi gözüken bir kreasyon.




Şu çorapları ben giysem kıro olurum,Karlie,Candice, Lily giyince havalı ve seksi oluyor. Adaletin bu mu dünya?



Durun biraz koleksiyondan bahsedeyim de hasetimden çatlamama ara vermiş olalım. Pink Network'te bol bol internet kısaltmaları (lol, omg vs.), smiley, çeşitli semboller, renkler kullanılmış.




Bolca diz üstü renk renk farklı geometrik desenlerde çoraplar, kısa pullu hırkalar görüyoruz.
Kısaca eğlenceli, biraz çocuksu ama yine de seksiliği elden bırakmayan bir tema olmuş.


Bu temayı da kazasız belasız kapattığımıza göre bir yenisine geçip delirebiliriz, hadi buyrun.

PARISIAN NIGHTS:



Buraya kadar aman ne onlar be rengarenk giyinmişler çocuk gibi diye kendini avutanlar buyursun burdan yaksın. Döndük yine siyaha, kırmızıya. Elbette ki bir Victoria's Secret defilesinde dantele, satene ve vamplığa doyacağımız açıktı ama yine de umudunuzu kaybetmemeniz çok tatlı.




Bacakları benim boyum kadar olan ablalarımın önünde anca diz çökerim ben zaten. Sanırım yenilgiyi kabul etmek gerek bazen kızlar, yani birazda allah vergisi olması lazım.


Büstiyerler, jartiyerler, topuklu ayakkabılar içinde ışıl ışıl kızlar maşallah.Birazdan bir tanesine "Kedi canını seninn" diyeceğim valla.




Acaba hangi tema daha çok canımı sıktı diye düşünüyorum da sanırım en çok bunda kudurdum. Yani söylenecek laf yok. Estetik, güzellik, zerafet, seksilik her şey apaçık ortadayken ben nasıl kötülüyeyim. Benim de bir yere kadar kadın kıskançlığım.



Eveet bu temayı iyice delirelim alev alev yanalım, cehenneme düşmüş kıvama gelelim diye Adriana Lima'nın kırmızılar içindeki görüntüleriyle noktalıyorum.


SNOW ANGELS:




Yemin ederim kış mevsimini , kar yağmasını, soğuğu falan seven beni soğuttunuz bu temayla. Ya hey allahım o koca tüylü kapüşonu olan kılığıyla seksi kadın.
Yandakinin kılığı Seda Sayan'ın takıntılı olduğu garip transparan işlemeli elbiseleri gibi diyip bok atayım diyorum allah çarpar diye korkuyorum.



Yok bu yazı bitmeyecek valla. Ben kuruyup toprağa karışıcam bunlar podyumda salına salına yürümeye devam edecekler.
Biliyorsunuz her yıl kadrosunda ufak tefek değişikliklere gidiyor Victoria's Secret. Örneğin bu yıl meleklerinden Miranda Kerr yoktu defilede (allahtan bir tanesinden kurtulduk).



Miranda Kerr'in meleklikten kovulduğu iddiaları çıktı hatta. Orlando'ya tekmeyi basıp allahın bebesi Justin Bieber'la beraber diye şirketin bu tarz sansasyonları yüzünden kendisini kapı dışarı ettiği söylendi. Ne kadar doğrudur bilemem.



Miranda'yı bir kenara bırakacak olursak Snow Angels teması beyaz üzerine kurulu, kar tanesi figürünü sıklıkla gördüğümüz, bunlar dışında da kristal ışıltıları ve tabi ki tüylerden oluşuyor.

BRITISH INVASION:



İngiliz esintilerini yansıtan bu koleksiyonda bol bol kırmızılar ve siyahlar altın uyumuyla birlikte kullanılmış.



Gecenin bu bölümünde sahne alan Taylor Swift'te İngiliz temasına uyum sağlayıp İngiliz bayrağı desenli pelerin ve şorttan oluşan bir kıyafet tercih etti. Botları, şapkası, her şeyiyle İngiliz teması içinde oluşu yüzyılın en rüküş görüntüsüyken yanındaki Adriana Lima tüm dikkati üstüne çektiği için şanslı hissediyor olmalı.



Şimdi hakkını yemek gibi olmasın Taylor Swift'te onların yanında çirkin gözükecek kadar beter değil ama nedense o köylü kızı tavırlarından party kızı havalarına geçişini ben bir türlü kabullenemedim.

Belki de geçen yılki Rihanna sahnesinden sonra onun yerine yakıştıramadım bilemiyorum.

SHIPWRECKED:



Aha bu temadan bir halt anlamadım. Olayı nedir ne yapmaya çalışmışlar bilmiyorum. Sadece pastel tonların ağırlıkta olduğunu söyleyebilirim galiba.




Bana nedense haremi çağrıştırdı bu tema. Ne alaka diyeceksiniz muhtemelen bende bilmiyorum valla.



Genel olarak bu showdaki ayakkabılar hep bantlı gladyatör tarzda topuklulardı. Bu ayakkabıları itici bulmama rağmen sanırım kızların bacak boyları nedeniyle sevmeye başladım.

Ayyy yeter artık daha fazla dayanamayacağım galiba. Biraz da öne çıkan detaylardan bahsetip bitireyim bu yazıyı yoksa fenalık geçiricem.



Nedenini yine bilemediğim bir şekilde sempatik, çocuk ruhlu ama çok şeker bulduğum Cara Dalevigne'de tabi ki showda yer aldı. Özellikle Instagramda'ki umursamaz ve özgür paylaşımları hakkında arkadaşlarının yaptığı yorumlara tamamen katılıyorum: çok cesur!




Karlie Kloss 2013 baharında Victoria's Secret'a katılmıştı. Bu showda da büyük ilgi ve beğeni topladı. Henüz bir Adriana kadar şımarık davranamasa da yine de defile boyunca oldukça sempatik tavırlar sergiledi.

Bu yıl ki "Royal Fantasy Bra" Candice Swanepoel tarafından sergilendi. On milyon dolar değerindeki elmas ve değerli taşlardan oluşan sütyenler daha önce Alessandra Ambrosio, Mirand Kerr, Adriana Lima ve Marisa Miller gibi isimler tarafından da taşınmıştı.




O salak sepet kıyafeti dışında Taylor Swift, Snow Angel temasında sahne aldığında mini bir elbise giyerek birazda olsa beğenimi kazandı.




Taylor Swift dışında gecede Neon Jungle, Fall Out Boy, A Great Big World'de sahne aldı.







Bir Victoria's Secret Yılbaşı Show'u da böyle geçti. Bu sene sanki geçen yıllara göre hem koleksiyon hem de müzik açısından sönüktü. Daha uzun yazmak isterdim arkadaşlar ama ne benim ne de sizin yüreğiniz el vermezdi. İsteyenler Youtube'dan hem sahne arkasını hem de showun tamamını izleyebilirler.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder