9 Ocak 2014 Perşembe

SYOSS Isıya Karşı Koruyucu Sprey

Merhaba saçlarıyla uğraşmayı sevenler ve
 " uğraşmak istiyorum ama ya saçım zarar görürse diye korkuyorum " diyenler. Bugün sizlere saçlarınızı her türlü ısıya karşı koruyacak bir üründen bahsedeceğim.
SYOSS'un  220°C ısıya kadar saçı koruyan ve şekillendirici spreyiyle Carrefour'da indirimde görünce tanıştım. Hep söylediğim gibi dalgalı/kıvırcık saç sevdiğim için saçımı pek düzleştirmesem de çok sık maşa yapıyordum ve zaten yıpranmış olan saçım bu kadar sık ısıya maruz kalınca iyice çalı süpürgesine dönüyordu.

Çok büyük umutlarla almadığım halde bu sprey benim saçlarımın hayatını kurtardı diyebilirim. Ürünün fiyatı  20 tl olduğundan en başta biraz temkinli davranmıştım ama 250 ml'lik ürün ve inanılmaz bereketli olması sebebiyle de favori saç ürünlerimden biri oldu.




Ben saç diplerim hariç bütün saçıma eşit miktarda uygulayıp saçı tarıyorum. Taramak ürünün tam olarak her yere uygulanmasını kolaylaştırıyor. Daha sonra düzleştiriciyi ya da maşayı uygulamaya başlıyorum.

Ürünü kullanmadan saçımı şekillendirdiğimde bir iki saat sonra kabarmalar ve elektriklenmeler başlardı fakat bu ürün saçı nem kaybına karşı koruduğundan gün içinde pürüzsüz ve şeklini koruyan saçlarım oluyor.

Uzun lafın kısası benim 2013 yılında çok severek kullandığım bu ürünü benim gibi saçlarını ısıya maruz bırakırken içi gidenlere bayıla bayıla öneriyorum.

Siz hangi markaların ısı koruyucu spreylerini denediniz?

1 yorum:

  1. Merhaba
    Blogumu takip eder misin? (:
    http://dreamsbabexo.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil