18 Ocak 2014 Cumartesi

Sleek i- Divine Oh So Special Far Paleti

Herkese mutlu haftasonları...
Nedense bugün keyfim çok yerinde muhtemelen en sevdiğim far paletlerimden biri hakkında yazıyor olmakta buna katkı sayladı.
2013 Favoriler videomda da söylediğim gibi geçtiğimiz yıl çok severek kullandım bu renkleri. Neden yazmakta bu denli geç kaldım bilmiyorum ama geç olsun güç olmasın demişler.



Kutu tasarımları bile o kadar şık ve farklı ki bunun da görselini paylaşmadan edemedim. Dergilerde de, ambalajlarda da ürünlerin bu şekilde fotoğraflanmasını oldum olası çok beğenmişimdir ( e herkesin saçma sapan beğenileri olabiliyor :) )



Paletin dışı mat, oldukça sert bir plastikten yapılmış. Ben Sleek ürünlerinin bu sade tasarımlı ambalajlarını çok seviyorum. Bence çok hafif ve ince, bu nedenle seyahatlerde çoğunlukla yanımda götürmek için bu paleti tercih ediyorum.



İçini açtığınız da bir adet ambalajın büyüklüğünde aynayla karşılaşıyorsunuz ki bu da seyahatlerde bu paleti seçmem için büyük bir etken. Bu kadar büyük bir ayna olmasına rağmen palet çok ağır değil, ayna olmasa tüy gibi olacakmış heralde.

Bir de şeffaf bir plastiğin üstünde her farın ismi yazıyor ki bu da bence çok güzel. Hem aynamın kirlenmesini engelliyor, hem de hangi farın adının ne olduğunu bilebiliyorum.
En sevmediğim şey aplikatörünün iki ucununda sünger olması. Bu tarz aplikatörleri hiç kullanışlı bulmadığım gibi kullanmıyorum da. Tabi bu kadarcık kusur kadı kızında da olur :)



Öncelikle üst sıradaki renklerden başlayalım isterseniz.Soldan sağa doğru hepsinden biraz bahsetmek istiyorum.

BOW:  Elimde en solda muhtemelen göremediğiniz bir renk. Ben çok beyaz tenli olduğumdan renkte biraz pigmentasyon açısından fakir olduğu için fotoğrafta ne kadar çabalasam da çıkmadı. Palette en az kullandığım renk diyebilirim. Beyaza yakın bir krem rengi. İçinde sim ya da ışıltısı yok.

ORGANZA: En sevdiğim, bazen tek başına bazen farklı renklerle kullandığım bol ışıltılı bir pembe. Pigmentasyonu görselde de gördüğünüz gibi harika. 

RIBBON: Mat yapılı, özellikle crease ya da tüm göz kapağıma uyguladığım şeker mi şeker bir pembe.

GIFT BASKET: İçinde çok güzel altın ve bakırımsı ışıltılar barındıran hafif bir turunculukta içeren sıcak bir kahve tonu.

GLITZ: Ben ki içinde mavilik barındıran farları sevmezdim, bu farla birlikte aşık oldum. İçinde baya mavilik barındıran bir gri. Pigmentasyon yine bunda da harika. Oldukça ışıltılı bir far.

CELEBRATE: Yine ışıltılı, yüksek pigmentasyonlu çok güzel bir mor-bordo karışımı. Genelde gece makyajlarımda bayılarak kullanıyorum.





Birazcık daha yakından görebilin diye bir de bu fotoğrafı eklemek istedim.
Şimdi geçelim alt sıradaki renklere çünkü onlarda üsttekiler kadar güzel.




PAMPER: İçinde ışıltı, sim olmayan mat uçuk bir pembe. Alt sırada en az kullandığım far bu sanırım, genelde en alta baz olarak uyguluyorum.

GATEAU: Yok ya ben anladım nerde ışıltı orda ben. Organza'ya ne kadar hastaysam buna da o kadar hastayım. Çok yoğun bir ışıltısı var. Hafif morluk ve pembelik içeren çok güzel bir renk.

THE MAIL: Camel tonlarında ışıltısız mat bir kahve tonu bu da. Gözlerime kahverengi bir makyaj uygulamak istediğimde geçişleri bu renkle yumuşatıyorum.

BOXED: Yine mat, koyu,acı bir kahverengi. Bundan önce bahsettiğim pat renkler gayet yumuşak yapılı olmasına rağmen Boxed ve diğer iki renk bana baya sert geldi.

WRAPPED UP: Mürdüm kahve karışımı bu renkte mat görüntüde ve şaşırtıcı bir şekilde bana biraz sert geliyor. Sanırım bu sertliğinden dolayı da elim çok gitmiyor.

NOIR: Bir paletteki bütün renklerin güzel pigmentasyonlu olup en az renk verenin siyah olması vallahi çok garip geldi ama öyle. Mat bir siyah ve diğer iki renkte de söylediğim gibi hafif bir sertliği var. Belki üçünün sertliği de hiç kullanmadığım için oluşmuş olabilir bilemiyorum.



Genel olarak farların kalıcılıkları güzel. Hele ki bir far bazıyla kullanılırsa sabahtan akşama kadar dayanıyor diyebilirim.
Simli olanları bile benim göz kapağımda topaklanma yapmadı.

Bu paleti kuzenim yurtdışından getirdiği için fiyatını bilmiyorum. Sleek'in sitesinden bakabilirsiniz. Bildiğiniz üzere maalesef Sleek markası ülkemizde satılmıyor ama ben Instagram'da, Gittigidiyor'da ve bir çok kozmetik sitesinde Sleek ürünleri satıldığını görüyorum. Tabi fiyatları, orjinalliği konusunda bir fikrim yok.

Siz Sleek ürünleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sizce de ülkemizde satılsa şahane olmaz mı?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder