10 Aralık 2013 Salı

Nina Dobrev'in Kırmızı Halı Seçimleri

Herkese yeni bir kırmızı halı seçimleri yazısıyla merhaba...

Bugün Vampire Diaries dizisinde Elena karakteriyle tanıdığımız Nina Dobrev'in kırmızı halı için neler seçtiğini inceleyeceğiz. Hazırsanız hemen başlayalım.


2013 MET GALA:



Monique Lhuillier elbisesindeki o tülden yapılmış etek olmasa tulum olarak olduça seksi ve şık gözükebilirmiş. Valla kimse kusura bakmasın etek olayı çirkin bence.
Saçını ve makyajını beğendim. 
Rupert Sanderson ayakkabıları oldukça vamp ve güzeller zaten bu kızda oldukça seksi olduğundan galiba ne giyerse giysin bana vamp gözükücek.

Bu kıyafetini sevdiğimi maalesef söyleyemeyeceğim. Fakat elbisenin özellikle büstiyer formundaki göğüs kısmına bayıldım.


MET GALA 2012:





Elbise başlangıçta bana Muazzez Ersoy tarzı fazla alaturka ve yaşının çok üstünde gibi geldi ama şu sırt dekoltesini ve kuyruğun tavuskuşu misali desenini görünce hayran oldum. Bir elbise önden bu kadar kötü arkadan bu kadar güzel olamaz.

Makyajı fena değila ma saçını pek beğenmedim çünkü görüntüyü alaturkalaştıran bir etkende saçı. Bu defa da olmadı Nina. Bu arada elbise 
Donna Karan Atelier tasarımı unutuyordum az daha.

2013 GOLDEN GLOBE:


Oscar de la Renta mavi diz altı a formlu elbisesi aslında gerçekten çok şeker ve hoş ama dediğim gibi ben bu kıza daha seksi şeyleri yakıştırıyorum.
Elbiseye bir şey diyemem ama Nina Dobrev bu elbiseyi giydiğinde sevmediğimi söyleyebilirim.
Sanki böyle bir elbiseyle saçını at kuyruğu beklerdim.

Jimmy Choo bantlı ayakkabıları tam anlamıyla facia! Ayakkabılar tek başına zaten kötü o elbisenin altına giyme fikri yüzyılın en felaket kararı olmuş.
Üzgünüm ama bu halini hiç sevmedim.

2013 SAG AWARDS :



Elie Saab tuvaletinin rengine, o incecik transparan pencere detaylarına bayıldım.

Judith Lieber clutchının hastası oldum. Tam her şey yolunda ahanda başarmış şık olmuş derken o saçların ne allahaşkına ya. Annem düğüne derneğe giderken öyle bir model yaptırmıyor sen 24 yaşında niye böyle işlere giriyorsun. Hem de böyle güzel mi güzel bir elbise giyerken.

2011 EMMYS:



Resmen dilim tutuldu. Hah işte böyle ya... Beklediğim görüntüler bunlar.
Bu kırmızı straplez şahane tuvalet Donna Karan. İşte esmere kırmızı böyle güzel oluyor. Saçlarına, hele ki o hafif buğulu siyah göz makyajına bayıldım.
Ama daha çok bayıldığım bir şey var ki o da takıları.
Neil Lane takılarına bayıldım. Bu elbiseyi ancak bu takılar tamamlayabilirmiş.
Judith Leiber clutchı da görüntüsünü bozmamış. Bu hali şahane,harika, çok beğendim.

2010 EMMYS:



Normalde esmerlere bu tonlar yakışır ama niyeyse ben hiç yakıştıramadım. Elbisenin omuz detayı ve kuyruğu çok şık ve asil ancak nedense başka bir renk olsun isterdim. Elbise Zuhair Murad tasarımı. Saçı gayet hoş, makyajı da öyle.
Dediğim gibi bu görüntüde beni tek rahatsız eden elbisenin rengi oldu.

2012 THE PERKS OF BEİNG A WALLFLOWER PREMİERE:



Reem Acra tül ve dantel karışımı kol detaylı diz üstü kırmızı elbisesine yine deli oldum. Yok ben anladım bu kadın kırmızı çuval giyse yakışır. Elbisenin göğüs dekoltesi çok dozunda ve seksiyken etekteki pileler oldukça hanım hanımcık bir görüntü katmış ve ikisi gayet uyum içinde.
Rupert Sanderson, siyah bantlı ayakkabıları yerine çok daha uygun bir model seçebilirdi. Hatta bence nude tonlarda bir ayakkabı çok daha hoş olurdu. Böylece tüm dikkati elbiseye toplamış olurdu. Saçını ve makyajını da çok sevdim.

2012 ELTON JOHN OSCAR PARTY:




İşte hiç bir kusur bulamadığım bir görüntü daha. J.Mendel tasarımı siyah derin göğüs dekolteli tuvaleti çok şık ve zarif buldum. Saçların örgü oluşu ve çok abartılı olmayan Chopard takıları şahane. Dumanlı göz makyajı tabi ki en doğru seçim.
Jimmy Choo cluthcı bu siyah görüntüye bir parlaklık katmış. Bayıldım ben bu haline gerçekten oldukça dikkat çekici ve şık.

2013 TEEN CHOİCE AWARDS:


Ben bu kadınların tek bantlı ayakkabı giymesini anlayamıyorum. Bir kişide bile düzgün durduğunu görmedim daha.  Dolce&Gabbana ayakkabılarını hiç sevmedim. Üstündeki tulum değil pantolon ve üst.  J. Mendel imzalı kıyafet gözüme çok kötü gelmedi ama göğüs dekoltesi çok çirkin Nina'nın, söylemeden geçemeyeceğim.
 Devi Kroell portföyü de renkli görüntüsünü tamamlamış. Yani çok şahane de değil berbatta değil orta halli bir görüntü işte.

2012 TEEN CHOİCE AWARDS:



Straplez, yeşil, peplum detaylı J.Mendel tasarımı elbiseyi sevdim. Nina'ya da hem rengi hem modeki yakışmış bence. Jimmy Choo ayakkabıları da oldukça hoş.

Genel olarak görüntüyü sevdim ama sanırım saçlarını pek beğenmedim. Çok ilkokul çocuğu gibi geldi gözüme bu model. Ya da en azından bu elbiseyle olmamış.

2013 ELTON JOHN OSCAR PARTY:



Yine bayıldım galiba. Allahım o v sırt dekolteli elbise o karmaşık desenle Nina'dan başkası giyse perde kumaşı giymiş gibi görünür. Naeem Kahn imzalı tuvalete bayıldım. Modern tarzlı at kuyruğuna ve yine koyu tonlarda yapılan göz makyajına da bayıldım.
Swarovski portföyünün iki renk olması elbiseyle birlikte biraz göz yoruyor gibi ama pek kafayı takmadım oraya.
Çok beğendim, gerçekten görür görmez bayıldım bu haline.

Ben bu güzel haliyle yazıyı sonlandırmak istiyorum.
Siz Nina Dobrev'in en çok hangi kıyafetini beğendiniz?

6 yorum:

  1. Senle seçimlerimiz aynı gibi :))) Ben de kırmızı balık model ile siyahı beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı aşırı yakışıyor bu kadına ya hasta oldum ekran başında:)

      Sil
  2. bu kadının tarzının bu kadar güzel oldugunu fark etmemiştim elbiselerin hepsi harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende yazıyı hazırlarken tarzını ilk kez inceleme fırsatı buldum ve aynen bende şaşırdım:)

      Sil
  3. kırmızı bu kadına çok yakışıyo ama ayakkabı seçimleri biraz facia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırmızı gerçekten çok yakışıyoor:)

      Sil