21 Aralık 2013 Cumartesi

Loreal Üç Etkili Cilt Düzenleyici Temizleme Jeli

Yeniden merhaba umarım haftasonunuz güzel geçiyordur. Ben Cumartesi günümü yorganın altında pinekleyerek geçirmeyi seçtim.

Bugün ikinci kutusunu kullandığım ve sevdiğim bir temizleme ürününü konuşacağız. Loreal'in Üç Etkili serisinin temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.



 Daha önce Hassas Ciltler için olanını denemiştim. Bu defa da Normal ve Karma Ciltler için olanı aldım. Fındıktan biraz daha büyük bir miktarı ılık suyla ıslattığım yüzüme uyguluyorum ve inanın o kadarcık ürün tüm yüzüme yetiyor.

Makyajımı iyice temizledikten sonra da ılık suyla yüzümü temizliyorum. Sadece kat kat rimel ya da gözümün içine siyah göz kalemi vs. gibi ürünler kullandığımda biraz kalıntı bırakıyor ama onun dışında bir çok makyaj temizleme jelinden daha iyi.


Gerçekten ürünün arkasında da yazdığı gibi arındırma konusunda çok başarılı. Aşırı derinlemesine olmasa da (maalesef peeling dışındaki ürünler bende derinlemesine temizlik yapamıyor) gözeneklerimin rahatladığını hissediyorum.
Yüzümde uygulamadan sonra gergin bir his bırakmıyor aksine yumuşacık oluyor. Kızarıklık, sivilce, tahriş vs. gibi sorunlar da yaratmadı benim cildimde.

Normal fiyatı 16.50 ama ben bu son aldığımı Carrefour'da indirimden 10 tl'ye aldım. Eğer temizleme ürünlerini farklı farklı markalardan alıp denemeyi seviyorsanız bence mutlaka deneyin.

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder