27 Aralık 2013 Cuma

Essence Stays No Matter What Eyepencil & Eyeshadow 08 Chocolate Brownie


Haftanın son iş gününde sizlere bahsetmek istediğim ürün benim en sevdiğim kategoriden; çok işlevliler.
Essence standında bakınırken bu jumbo kalemleri gördüğümde risksiz bir seçim yapıp kahverengini aldım. Üzerinde hem kalem hem far olarak kullanıldığı yazıyordu ama iki özelliğinden kesin biri kötüdür diye düşüne düşüne eve geldim.




Tamam ürün hayatımda kullandığım en mükemmel kalem değil ama iki işlevini de orta seviyede yerine getiriyor ve o fiyata bu çok iyi bir sonuç bence.
İlk olarak baz olarak kullanmayı denedim. Elle de fırçayla da ayrı ayrı yaydım ki hangisi daha kolay size bilgi verebileyim diye. Öncelikle şunu söylemeliyim ki kalem far olmak için yeterli yumuşaklığa sahip değil ve bu yüzden elle daha iyi dağılıyor (malum vücut ısısı falan filan).
Uygulamadan sonra üstüne kullanacağım farları sürdüm ve akşam eve geldiğimde göz makyajım olduğu gibi duruyordu. Baz olaraksa sadece bunu kullanmıştım. Topaklanma, akma vs. olmadı.




İkinci olarak göz üstümde kalem olarak kullandım. Çok ince çekebilmek maalesef kalemin ucu oldukça kalın olduğundan mümkün olmuyor.O yüzden kalın bir şekilde çekip akşam eve geldiğimde kuyruk kısımlarında ufak tefek deformasyonlar olsa da kalemde sabit bir şekilde duruyordu.


Üçüncü ve son olarak göz içime kalem olarak kullandım. İlk olarak şunu söylemeliyim ki üst kirpik diplerinin içine sürmek yine kalın uçlu olduğundan biraz zor. Ben alta uygularken pek sorun yaşamadım.
Bu uygulamam ilk ikisi kadar iyi sonuç vermedi. Yaklaşık bir iki saat sonra gözlerimin altına hafif akmalar yaptı kalem. Bu benden kaynaklı da olabilir tabi çünkü aynı şeyi bir çok ürünle yaşıyorum.


Bütün bunlar dışında ürün; çok yumuşak yapılı olmayan, kolayca sabitlenen, hafif ışıltılar barındıran tatlı bir kahverengi. Işık altında bronz ışıltılar görebiliyorsunuz. Ben rengini çok beğendim. Eğer yapısı size sert geliyorsa ( özellikle far olarak uygulayacağınız zaman ) bir çakmakla uç kısmını hafif ısıtarak yumuşatabilirsiniz ama sürülemeyecek kadar sert değil.

Ben Essence'in kalemini severek kullanıyorum. Fiyatı 8.50 tl olmalı yanlış hatırlamıyorsam.
Siz hangi markanın jumbo kalemlerini seviyorsunuz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder