31 Aralık 2013 Salı

Essence Beauty Beats Groupie At Heart Allık

Merhaba, öncelikle herkese şimdiden iyi seneler diliyorum. Umarım 2014 herkese sağlık, mutluluk, huzur, aşk, para her ne diliyorsanız onu getirir.

Gelelim bugünün konusuna...

Bildiğiniz gibi Essence'in bu koleksiyonu Justin Bieber'dan ilham alınarak hazırlanmış.
Ben de bu koleksiyondan bir kaç ürün aldım ve bugün de koleksiyonun tek allığını tanıtmak istiyorum.



Allık baya pigmentli çıktı. Rengi de baya baya pembe ve azıcık ayarını kaçırdığınızda palyaçoya dönebilirsiniz. Çok kalıcı değil, orta kalıcılıkta diyebilirim.



Tozutma çok olmasa da yapıyor ama görmezden gelinebilecek düzeyde...
Essence ürünlerinde en sevmediğim şey ambalaj galiba. Tamam ürünleri çok ucuz ama ucuz diye de bu kadar dandik ambalaj olmamalı yani. En ufak bir darbe de kapakları elde kalıyor ya da çatlayıp kırılıyor. Nitekim bu da öyle bir ambalaja sahip.


Benim en çok ürünün yüzeyindeki kabartma desenler hoşuma gitti. Resmen bozulmasınlar diye kullanamıyorum.



Renk bence İlkbahar- Yaz aylarına daha uygun ama bu şuan da kullanılmaz anlamına gelmiyor elbette. Fiyatına göre ben bu ürünü sevdim. Sizde pembe tonlarda allıkları seviyorsanız denemenizi öneririm.
Fiyatı 8.90'dı.

Siz Beauty Beats koleksiyonundan hangi ürünleri denediniz?




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder