23 Aralık 2013 Pazartesi

Avon Mega Effects Mascara

Merhaba, haftaya tasarımı yeni bir ürünle başlamak istedim.
Avon Mega Effects mascara, alışılmışın dışında, estetik tasarımıyla oldukça ilgi çekti. Bildiğimiz mascara formunun dışında bir ürün olduğundan bazılarımız hiç sevemedi, bazılarımız da çok sevdi.
Öncelikle Avon'u yenilikçi bakış açısı için kutluyorum çünkü kozmetik sektöründe her zaman farklı ambalaj, renk, koku, tasarımlara ihtiyaç var. Ürünleri albenili hale getirenler hep bu faktörler aslında.

Öncelikle ürün elime geçtikten hemen sonra kamera karşısına geçip bir "İlk İzlenim" videosu çektim. Eğer hala izlemediyseniz;


Bu videoda da söylediğim gibi ilk kullanımda alışık olmadığımız tarzda bir ürün olduğu için bulaşmalar oluyor. Açıkçası ilk kullanımımdan sonra benim baya gözüm korkmuştu fakat yılmadım ve bir kaç şans daha verdim. Elim hızla alıştı. Şuan gerek tek başına gerekse başka mascaralarla birlikte severek kullandığım bir ürün oldu.



Gelelim ürünün yapısına...
Oldukça sıvı yapılı bir rimel, zaten ilk kullanımlarda bu nedenle çok bulaşma yapıyor. Yaklaşık bir hafta düzenli kullandıktan sonra kıvamlaştığı için ve elimde alıştığı için benim bulaşma sorunum ortadan kalktı.

Dolgunluk vermiyor, bu ürün kirpiklerini tek tek ayırmak isteyenler için ideal. Benim gibi hem dolgunluk hem tek tek ayırma istiyorsanız; önce dolgunluk veren bir rimeli tek kat uygulayıp, ikinci katta Avon Mega Effects kullanmanız istediğiniz mükemmel görüntüyü elde etmenizi sağlayacaktır.



Ben her ne kadar ilk kullandığımda çok beğenmediğimi hissetsem de bu tarz yenilikleri sevdiğimden hem de ilerleyen zamanlarda benim adıma kullanımı kolaylaştığından artık ürüne sıcak bakıyorum ve severek kullanıyorum.
Fırçanın katlanabiliyor olması hem alt hem üst kirpiklere daha rahat uygulama yapmanızı sağlıyor.




Bana Avon tarafından ücretsiz olarak gönderildiğinden ürünün fiyatıyla ilgili bir malumatım yok ama sitesinden fiyat bilgisini alabilirsiniz.


Siz Avon Mega Effects hakkında neler düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder