12 Kasım 2013 Salı

Pişti Olan Ünlüler (VI) Eva Longoria vs Cheryl Cole

Merhaba, bir çoğunuz Pişti Olan Ünlüler yazılarımı çok severek okuyorsunuz.
Bende arayı çok açmadan yeni bir ikili seçtim ve ta daa yazısı karşınızda.




Bu defa da Desperate Housewives dizisinden tanıdığımız Eva Longoria ile nedense benim hiç sevemediğim Cheryl Cole'u kıyaslayacağız.

Longoria bu tek omuzlu payet detaylı mini Elie Saab elbiseyi 12 Mayıs 2010'da Cannes Film Festivali'nin partisinde giymeyi tercih etmiş.
Cole ise 29 Eylül 2010'da sanırım tasarımını yaptığı bir takı koleksiyonunun basın lansmanında giymiş.

Daha yakından kombinleri inceleyecek olursak, Eva Longoria yine altın rengi bantlı ayakkabıları ve ensede toplanmış saçlarıyla kullanmışbu elbiseyi, diğer yandan Cheryl Cole kahverengi fiyonklu burnu açık ayakkabılar ve maşalı açık bıraktığı saçlarıyla giymeyi tercih etmiş.

Ben Cheryl'in saçları ve ayakkabılarını maalesef elbiseye hiç mi hiç uygun bulmadım. Oyumu Eva Longoria'dan yana kullanıyorum.
Peki siz hangisine daha çok yakıştırdınız bu Elie Saab elbiseyi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder