7 Kasım 2013 Perşembe

Miranda Kerr'in Kırmızı Halı Seçimleri

Merhaba, yine bir Kırmızı Halı Seçimleri yazısı yazmaya karar verdim ve son günlerde Orlando Bloom'la Justin Bieber yüzünden yollarını ayırıyor iddiaları çıkan Miranda Kerr'den yana kullandım seçimimi. Bu konu gerçekten dedikodu mu yoksa gerçeklik payı var mı bilmiyorum ama eğer Justin Bieber için Orlando Bloom'u terk ettiyse Miranda Kerr'in gerçekten biraz akla ihtiyacı var.

Neyse bu bizim konumuz değil tabiki. Biz Victoria Secret meleklerinden Miranda'nın kırmızı halıda yürürken neleri seçtiğine odaklanalım.


2010 MET BALL:


Michael Kors tuvaletini çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim ama saçına ve makyajına hasta oldum. Bir bordo ruj bir kadına bu kadar mı yakışır?
Cartier takıları da oldukça elegan fakat bu eleganlığı oldukça sert çizgilere sahip Christian Louboutin çantası ile berbat etmiş sanki.


2013 GOLDEN GLOBE:




 Burdan anladığım şu; ne kadar güzel ya da seksi olursan ol en önemlisi zerafet. Allahım kadın yürürken açılan yırtmacını nasılda zarif bir şekilde çantasıyla kapatıyor.
Bu bordo derin v yakalı ve oldukça derin yırtmaçlı tuvalet Zuhair Murad tasarımı, çantası ve bantlı ayakkabıları ise Salvatore Ferragamo.
Hafif dalgalı saçları, elbisesiyle aynı renk rujuyla sanki ben her an bu kılıkla geziyorum der gibi doğal duruyor Miranda Kerr.




2009 ESPY AWARDS:


Calvin Klein marka beyaz boyundan bağlamalı sırt ve göğüs dekolteli elbise bence en vasat görüntülerinden birine imza atmasına neden olmuş. Ben göğüslerin bu model elbiselerde yandan gözükmesini fazla teşhircilik gibi görüyorum. Çirkin duruyor. Saçına ve kırmızı rujunun ön plana çıkarıldığı makyajına lafım yok oldukça dozunda ikisi de.
Belki daha büyük göğüslü biri giyse elbise daha hoş durabilirmiş çünkü göğüs kuplarını dolduramamış Miranda. Özellikle önden komik bir görüntü var.

2012 WOMEN OF STYLE AWARDS:



Bu elbiseyi görünce anladım ki yukarıdaki tek kusur yanlardan göğüslerinin fazla gözükmesiymiş. Sanırım Miranda bu modeli fazla seviyor. Yine derin göğüs dekolteli açık mavi bir tuvaletle katılmış etkinliğe.  Carla Zampatti imzalı elbise özellikle ten ve göz rengiyle oldukça hoş gözüküyor. Hele ki dudaklarında kullanılan mercan rengi rujla birlikte şahane gözüküyor.
Ben bu halini sevdim galiba.


2011 MET BALL:



Marchesa elbisesinin içinde mezuniyetine giden şeker kızlar gibi gözüküyor Miranda Kerr. Straplez, göğüs kısmı çiçeklerle bezenmiş bu etekleri tüllü elbise nedense bana çok hoş gelmedi. Evet üst kısmı fena değil ama altı, ne bileyim olmadı. Nicholas Kirkwood tasarımı ayakkabıları kaç bin dolardır bilmiyorum ama onları da beğenmedim. Tek beğendiğim şey saçı, makyajı ve takıları oldu. Sanırım bu kadının en iyi bildiği şey saç ve makyaj. Ya da yüzü o kadar güzel ki ne makyaj yaparsa yapsın yakışıyor.

2011 CFDA AWARDS:



Siyah pencere detaylı tuvaleti Michael Kors imzalı. Elbiseyi sevdim. Özellikle altın rengi kemerin ön kısımda gizlenme şekli hoşuma gitti. Saç ve makyaj tabiki yine on numara. Ama ben o " dur kemerime uygun bilekliğim olsun " fikrini hala benimseyemediğimden bu görüntüyü de sevmedim. Sanırım  görüntüyü tek bozan o koca bileklik onun dışında her şey güzel.


2013 MADEMOISELLE C NEW YORK PREMIERE:




Öğrendiğim kadarıyla sekiz bin dolarlık bu tuvalet Dolce&Gabbana tasarımı.Sanırım bu yazıda en beğendiğim görüntüsü de bu oldu. Kesinlikle şunu söyleyebilirim ki başka biri olsa bu elbisenin üstüne aşırı bir topuz ve çok yoğun bir makyaj yapardı ama Miranda o kadar doğal gözüküyor ki. Sanki üstünde göğüs kısmı dantel detaylı bir elbise yokta beyaz bir tişört var.
Bu haline bayıldım!

2012 AACTA AWARDS:





Collette Dinnigan elbisesini çok beğendim. Bulgari clutch ve aksesuar seçimlerine de bayıldım. E o kadar görselden sonra saç makyajda hep beğendiğimi söylesem yeter heralde.
Özellikle tuvaletinin rengi ve gözleri sanki birbirine çok uymuş.
Bu görüntüsü de gözüme oldukça hoş geldi.





Benim Miranda Kerr'in Kırmızı Halı Seçimleri arasından sizlere göstermek istediklerim bunlardı. Peki siz Miranda'nın seçimleri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder