27 Ekim 2013 Pazar

Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow P045



Sizi biraz olsun Pazartesi sendromundan kurtarabilirim umuduyla, uzun zamandır elimde olan ama kıymetini son 15 gündür anladığım bir far paletiyle tanıştırmak istedim.

Sanırım Şubat ayında almıştım bu 4'lü paleti Flormar'dan. Aldıktan sonra da üç beş kere kullanıp çekmeceye atmışım.
Öncelikle, eğer makyaja yeni başlıyorsanız ( ki bu ara en çok aldığım sorular : Makyaja kaç yaşında başlamak uygun? Makyaj koleksiyonu oluştururken ilk hangi ürünler tercih edilmeli vs.) bu tarz ürünleri almaya çalışın. Hem maddi olarak daha uygun bir bütçeyle daha fazla renk elde etmiş olursunuz, hemde tekli farlardan daha az yer kaplarlar.

Gelelim bu palete...




Ürün hakkında söyleyebilecek tek bir kötü yorum var o da ambalajı. Plastik ve kapağı çok kolay açılan bir palet olduğundan özellikle uzak bir yere götürürken mutlaka kapağı bantlıyorum.




Bunun dışında söylenecek kötü tek bir özelliği yok bence. 
En üstteki kırık beyazımsı renk kaş altları ve göz pınarlarını aydınlatmak için şahane. Öyle ışıl ışıl bir renk vermiyor. Bende doğal göz makyajları yaptığımda aydınlatıcı olarak bu rengi kullanmaya bayılıyorum.
Sağdaki ten rengine yakın pembe renk benim genelde tüm göz kapağıma baz olarak uyguladığım ve göz kapağımın tonunu daha sağlıklı ve canlı bir hale sokan çok sevdiğim bir pembe tonu.
Soldaki ışıltılı diğerine göre daha açık olan kahverengi özellikle bu tonlarda smokey makyaj yapmak istediğim zamanlarda göz kapağımın orta kısımlarında ya da crease bölgemde tercih ettiğim güzel ışıltılı bir ton.
Alttaki koyu kahve ise gözümün dış uçlarında kullandığım ya da bazen kirpik diplerimde daha yoğun bir görüntü elde etmek için tercih ettiğim bir renk.





Tek sürüşte görüntüleri böyle.Oldukça yumuşak karıştırılabilir yapılı farlar. Hele ki altlarına bir baz sürerseniz gün boyu makyajınız bozulmayacaktır.

Ben severek kullanıyorum.Bu ara elim başka palete giymiyor desem yalan olmaz.

Ben aldığımda 10 tl idi.

Sizin bir köşeye atıp sonradan kıymetini anladığınız farlarınız var mı? Varsa benimle paylaşın lütfen...

Mutlu haftalar...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder