29 Eylül 2013 Pazar

Rival de Loop Makyaj Bazı

Merhabalar.
Bir ürün inceleme yazısı yazıyorum bugün. Rossmann'larda bulabileceğiniz Rival de Loop markasının makyaj bazı hem uygun fiyatı hem de küçük ambalajı sayesinde benimle birlikte eve gelmeye hak kazanmıştı. Yaklaşık 3 aydır aralıklarla kullandığım ( her gün makyaj bazı kullanmıyorum ) bu ürün benim cildime çok uymadı ve beni pek memnun etmedi.
Bende ürünü size tanıtayım siz kendi cildinize uygun mu değil mi karar verin istedim.




Küçük ambalajı çok büyük bir avantaj. Daha önce iki markanın daha bazını kullandım ikisi de bundan büyük ve ağır şişelere sahipti. Seyahate vs. giderken o tarz şişeler azaba döndürüyor işi.
Kapağı da gayet iyi, zor da açılmıyor kolay da.



Ürün turuncumsu renkte, sıvı yapılı. Cilde yaymanız oldukça kolay. Emilimi biraz uzun sürüyor. Renkli olması sizi yanıltmasın uygulamanın ardından herhangi bir renk kalmıyor. Ben görselde ki kadarını tüm yüzüme kullanıyorum ve yetiyor.Bu nedenle oldukça bereketli bir ürün. 3 aydır kullanmama rağmen daha yarılayamadım bile.


Sürdükten sonra cilde bir parlaklık veriyor. İşte işin rengi burda değişti benim için. Tamam matlaştırıcı etkili  bir ürün değil kabul ediyorum ama bu kadar parlaklaştırması da bana fazla geldi. İlk zamanlar nasılsa bb kremlerim ya da fondötenlerim genelde matlaştırıcı etkili diye düşünerek çok önemsememiştim ama fark ettim ki ne kadar yağlı ciltler için parlama karşıtı bb krem kullanırsam kullanayım bu baz 6-7 saat parlamaması gereken yüzümün 1-2 saat içinde yağlı ve parlak gözükmesine neden oluyor.

Ben yağlı, yağlıya dönük ciltlere bu ürünü tavsiye edemeyeceğim. 
İkinci bana uymayan özelliği ise makyaj bazı olmasına rağmen bence pek bir sabitleme özelliği yok. Cildimi makyaja hazırladığını da çok düşünmüyorum. Yani lafın kısası pek verim alamadım ama atmaya kıyamama huyum yüzünden kullanıyorum.

Siz hangi markanın makyaj bazını önerirsiniz?

2 yorum:

  1. Makyaj bazını hiiçgörmemiştim :S ilgin,sanki hafif turuncu gibi durmuş eğer ki foto beni yanılmıyorsa.. güle güle canım,keşke memnun kalsaydın :/ Yarın rossman indirimi başlıyor denemek isteyenler uygun fiyatıyla deneyebilir kanımca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rengi turuncu ama yazıda da söylediğim gibi renk vermiyor:) bilmiyorumki belki kuru ciltliler sevebilir :)

      Sil