25 Eylül 2013 Çarşamba

Flormar Pretty Compact Blush On

Merhaba her geçen gün allık konusunu takıntı haline getirdiğimi düşünmeye başlıyorum. Canım sürekli allık yazısı yazmak, allık almak yeni markaların renklerini denemek istiyor. Bu günde uzun zaman önce aldığım sürekli kullanmasam da sevdiğim Flormar'ın bir duo allığını tanıtıcam.



Öncelikle bu ikili allıkların bir bu seçeneği bir de mercan rengi yerinde pembe olanı vardı ben alırken. Daha farklı seçenekleri var mıdır bilmiyorum. Benim artık yüz tane pembe allığım olduğu için bu mercan renkli olanı seçtim. Gördüğünüz gibi bir kahverengi bir de mercan rengi iki allıktan oluşuyor ürün. 
Eğer makyaj koleksiyonunuzu yeni oluşturuyorsanız özellikle bu tarz ikili allıkları öneririm. Tek allık fiyatına iki renk elde etmiş oluyorsunuz.

İki rengin içinde de ufak altın rengi pırıltılar var. Ciltte şahane bir aydınlık görüntü oluşturan bu pırıltılar kesinlikle benim gibi allıkta çok ışıltıdan korkanlar için ideal. Ben kahverengi allık kullanmayı sevmediğim için genelde ya ikisini karıştırarak kullanıyorum ya da mercan rengini tek başına tercih ediyorum. Hatta yine kahverengini far olarak bile tercih ettiğim oluyor. Bu allıkları kullandığımda aydınlatıcı kullanmama da gerek kalmıyor.



Görselde de görebileceğiniz gibi pigmentasyonu gayet iyi. Benim bu üründe iki tane sevmediğim özellik oldu:
1- Tozutması
2- Ambalajı plastik ve klipssiz olduğundan kırılması ya da açılması çok kolay

Ama fiyatı uygun olduğu ve renklere bayıldığım için bu dezavantajlarını pek önemsemiyorum. Özellikle içinde bulunduğumuz aylarda bronzlaşmış teninizde bu ışıltılı renkler harika gözükücek. 

Sanırım fiyatı 10 tl idi.

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder