27 Ağustos 2013 Salı

Pişti Olan Ünlüler (V) Jennifer Lopez vs Emma Stone

Merhaba.
Dergileri karıştırıp, internette gezinirken sürekli ünlülerin pişti olmuş fotoğraflarını görüyorum.Haliyle sürekli Pişti Olan Ünlüler yazısı yazmak istiyorum.Biz kadınların kendilerini etraflarındaki hemcinsleriyle kıyaslamaları malum, durum böyle olunca hangi kadın ünlüleri birbiriyle kıyaslamak istemez ki?




Bu yazıda da oyunculuğunu ve fiziğini çok beğendiğim Emma Stone'la; Latin şarkıcı, Dünya'ya kıvrımlı kadınların daha seksi olduğunu ispat eden Jennifer Lopez'i kıyaslayacağız.



Her ikisi de bu diz üstü Lanvin elbiseyi farklı etkinliklerde farklı şekillerde giymişler.Tek tek inceleyip görelim hangisi daha başarılı olmuş.


Jennifer Lopez elbiseyi Los Angeles'taki basın toplantısında giymiş.Oldukça yerinde ne çok sade ne de fazla abartılı bir elbise bence.Basın toplantısı ve Jlo diyince gayette uygun geliyor göze.

Saçlarının o dağınık görüntülü at kuyruğu çok hoşuma gitti.Hem yakası kapalı hem de güzel bir yılan detayı varken saçı toplayarak bu görüntüyü ortaya çıkarmak en güzeli.Kıvrımlı vücuduna bu elbiseyi yakıştırdım hatta hafif pörtleyen göbeği bile beni rahatsız etmedi ama o ayakkabıların bilekten bağlı olması gözüme hoş gözükmedi.
Zaten kıvrımlı ve kısa sayılabilecek boyu olan bir kadının bilekten bağlı ayakkabıyla boyunu iyice kesmesini anlayamıyorum.





Emma Stone ise aynı elbiseyi Golden Globe'un partisinde giymiş.Çok hoş bulduğum bir oyuncu ve fiziğide çok düzgün ama üzgünüm elbisenin hakkını verememiş.Elbise o gece örüp sabah açılmış saç dalgasını kaldırabilecek kadar salaş değil.O saça göre fazla elegan ve şık bir kıyafet.Saçın açık olması zaten fiyasko.Sanki elbise rengi,Emma'nın ten ve saç rengiyle birleşince kızı boğmuş.Beğendiğim tek şey stiletto seçimi ve clutchı.

Benim oyun Jennifer Lopez'den yana siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder